قرارداد باقری چه زمانی امضا می‌شود؟

اسکوچیچ روی عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با کریم باقری تأکید دارد و باید منتظر ماند و دید که این اتفاق در روز‌های آتی محقق خواهد شد یا خیر.

قرارداد باقری چه زمانی امضا می‌شود؟
کد خبر: 425577
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ از دست فدراسیون فوتبال گله‌مند و شاید هم عصبانی است، اما هنوز این ناراحتی خود را ابراز نکرده! ناراحتی او از جایی آغاز شد که رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در مصاحبه بعد از جشن قهرمانی پرسپولیس خطاب به خبرنگاران گفت اجازه نمی‌دهد کریم باقری به کادر فنی تیم ملی ملحق شود به این خاطر که یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارد! این در حالی است که دبیرکل فدراسیون فوتبال پیشتر به اسکوچیچ گفته بود حضور کریم باقری در کادر فنی تیم ملی قطعی است و او بعد از پایان بازی‌های لیگ رسماً کار خود را با تیم ملی آغاز خواهد کرد. البته بازی‌های لیگ هنوز تمام نشده و با وجود قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر کریم باقری ترجیح می‌دهد در دو هفته پایانی لیگ هم در کنار سرخ‌ها باشد، اما مصاحبه رسول‌پناه و حتی کریم باقری نشان می‌دهد که خیلی نمی‌توان به این حضور خوشبین بود.

کریم باقری در این باره می‌گوید: «من دو بار درباره حضور در کادر فنی تیم ملی با دراگان اسکوچیچ صحبت کردم. ایشان تمایل دارند من به کادر فنی تیم ملی ملحق شوم، اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و قرار شد فدراسیون فوتبال در این باره با باشگاه پرسپولیس صحبت کند و در نهایت هر اتفاقی که خیر است رخ دهد.»

فدراسیون فوتبال به نظر می‌رسد در این باره تاکتیکی خاص را دنبال می‌کند. فدراسیون فوتبال ابتدا به دنبال حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی بر اساس مذاکرات شفاهی است و بعد از گذشت چند روز از حضورش در اردوی تیم ملی قراردادش را تنظیم خواهد کرد. فدراسیون فوتبال تصور می‌کند کریم باقری بعد از حضور در اردوی تیم ملی به بهانه مسائل مالی اردوی تیم ملی را ترک نمی‌کند چرا که این اتفاق می‌تواند بازتاب منفی برای او در فوتبال به همراه داشته باشد، اما مربی پرسپولیس حرفه‌ای‌تر از فدراسیون فوتبال است و اذعان کرده مادامی که قرارداد او با تیم ملی تنظیم و از سوی او مطالعه و امضا نشود در اردوی تیم ملی حاضر نخواهد شد.

فدراسیون فوتبال به مربیان ایرانی که می‌رسد از مشکلات مالی حرف می‌زند. از ناکامی در درآمدزایی در این شرایط اقتصادی و انسداد درآمد‌های ارزی اش از سوی خزانه‌داری آمریکا، اما می‌بینیم بهترین قرارداد‌ها با مربیان خارجی بسته می‌شود و دستمزد آن‌ها به هر طریق پرداخت می‌شود. نمونه اش مارک ویلموتس که فدراسیون فوتبال برای پرداخت قسط اولش 2 میلیون دلار از شرکت شستا قرض کرد.

اسکوچیچ روی عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با کریم باقری تأکید دارد و باید منتظر ماند و دید که این اتفاق در روز‌های آتی محقق خواهد شد یا خیر.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها