کد خبر: 425588
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۵۲:۰۰
| |

درخشش «وبشهر» در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی

واحد ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر در جشنواره روابط عمومی و تبلیغات که با حضور جمعی از مسئولان دو وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد توانست با ارزیابی های بعمل آمده در دو بخش «کرونا» و «ستارگان روابط عمومی ایران» حائز دریافت تندیس و نشان روابط عمومی سال شود.

درخشش «وبشهر» در عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی
کد خبر: 425588
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جشنواره روابط عمومی و تبلیغات که هر ساله با همت خانه روابط عمومی ایران و با حضور چهره های مطرح داخلی و خارجی علم ارتباطات برگزار می شود، امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های بوجود آمده بصورت مجازی برگزار و با بررسی و ممیزی شرکت های بزرگ که بر اساس شاخص های انجمن بین المللی روابط عمومی، شرکت های برتر در این حوزه را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر به نمایندگی و مدیریت سید بهاءالدین بنی طبا توانست تندیس روابط عمومی برتر در بخش "کرونا" و همچنین لوح تقدیر "ستارگان روابط عمومی ایران" در رده های عملکرد مدیریتی و مسئولیت اجتماعی را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است در ابتدای این مراسم از شهید سلامت که مدیر روابط عمومی بیمارستانی در شهرستان بابل بود و رضا طاهری مدیر کل سابق روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب که در اثر بیماری کرونا در گذشت با اعطای ستاره ماندگارتجلیل به عمل آمد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها