کد خبر: 425638
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۷:۴۴:۰۸
| |

مجلس برای اصلاح ساختار بودجه طرح یک فوریتی به صحن می‌آورد

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه گفت: ما به عنوان مجلس تنها در فضای تعامل غیررسمی مسائلی را برای اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد دادیم و تنها به دلیل تاکید رهبر انقلاب بر این امر و آن که کار معطل نماند این مسئله را پیگیری کردیم و احکامی را در قالب طرحی یک فوریتی به مجلس خواهیم آورد.

مجلس برای اصلاح ساختار بودجه طرح یک فوریتی به صحن می‌آورد
کد خبر: 425638
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۷:۴۴:۰۸

اعتمادآنلاین| رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه از تدوین طرحی یک فوریتی توسط مجلس به منظور اصلاح ساختار بودجه خبر داد.

محسن زنگنه، رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه اظهار کرد: آقای نوبخت اخیرا در مصاحبه‌ای مدعی شده که ما طرح خود را برای اصلاح ساختار بودجه به مجلس داده‌ایم در حالی که هنوز لایحه‌ای برای این امر به دست مجلس یازدهم نرسیده است و به نظر می‌رسد که دولت قصد ارائه یک لایحه رسمی به مجلس را ندارد.

او افزود: اگر دولت پیشنهادی برای اصلاح ساختار بودجه داشته باشد تنها باید آن را از طریق لایحه به مجلس ارائه کند، در حالی که جزء چندین اسلاید و طرح چیزی به دست ما نرسیده است.

زنگنه بیان کرد: در جلسات مشترک میان مجلس و سازمان برنامه و بودجه برخی ایده‌ها مطرح شده اما این امر کافی نبوده و دولت حتما باید آن را در قالب لایحه به ما بدهد.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه گفت: ما به عنوان مجلس تنها درفضای تعامل غیررسمی مسائلی را برای اصلاح ساختار بودجه پیشنهاد دادیم و تنها به دلیل تاکید رهبر انقلاب بر این امر و آن که کار معطل نماند این مسئله را پیگیری کردیم و احکامی را در قالب طرحی یک فوریتی به مجلس خواهیم آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها