کد خبر: 425727
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۰۹:۱۹:۲۴
| |

واکنش بهروز عطایی به احتمال حضورش در تیم ملی والیبال

بهروز عطایی درباره حضورش در تیم ملی والیبال ایران گفت: من نظری درمورد گمانه‌زنی رسانه‌های خارجی ندارم. فعلاً همراه با تیم هراز در حال برنامه‌ریزی برای حضور در لیگ برتر هستم.

واکنش بهروز عطایی به احتمال حضورش در تیم ملی والیبال
کد خبر: 425727
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۰۹:۱۹:۲۴

اعتمادآنلاین| موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ایران به یکی از موضوعات داغ علاقمندان به این رشته در ایران و جهان شده است. در راستای گمانه‌زنی‌های متعددی که این روزها صورت می‌گیرد، اخیراً گازتا دلا اسپور و یک رسانه بلغاری مدعی شدند که عطایی گزینه هدایت تیم ملی در المپیک توکیو است.

بهروز عطایی در خصوص این اخبار اظهار داشت: من نظری درمورد گمانه‌زنی رسانه‌های خارجی ندارم. فعلاً همراه با تیم هراز در حال برنامه‌ریزی برای حضور در لیگ برتر هستم.

رسانه معتبر ایتالیایی نوشت: «والیبال ایران در یک دهه اخیر از مربیان خارجی از جمله ولاسکو و کولاکوویچ استفاده کرده و حالا پس از یک نظرسنجی به دنبال استفاده از مربیان داخلی برای المپیک توکیو است. در بین نام‌های مختلفی که مطرح می‌شود نام بهروز عطایی که یک سال پیش همراه با تیم ملی جوانان ایران قهرمان جهان شد هم به چشم می‌آید.»

رسانه بلغاری هم با مطرح کردن نام بهروز عطایی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در المپیک توکیو، در این خصوص نوشت: «مسئولان فدراسیون ایران برای انتخاب سرمربی تیم ملی درحال مذاکره با چند مربی بزرگ هستند تا این تیم را در المپیک توکیو هدایت کند، اما با این حال به نظر می‌رسد که کارشناسان و مربیان ایرانی پس از یک دهه حضور مربیان خارجی در کشورشان، می‌خواهند به این داستان خاتمه دهند.»

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها