کد خبر: 425739
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۰۹:۵۰:۲۶
| |

جواب مثبت آرژانتین به فدراسیون فوتبال ایران

رئیس کمیته فوتسال درباره دیدار دوستانه با آرژانتین گفت: مکاتباتی با آرژانتینی‌ها داشتیم و آنها اعلام کردند که طبق قرار قبلی به ایران می‌آیند. ما حتی سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی را هم برای این بازی در نظر گرفته بودیم اما کرونا همه چیز را خراب کرد و بازی‌های دوستانه ما لغو شد

جواب مثبت آرژانتین به فدراسیون فوتبال ایران
کد خبر: 425739
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۰۹:۵۰:۲۶

اعتمادآنلاین| تا پیش از شیوع بیکاری کرونا و برگزاری مسابقات ورزشی در موعد مقرر، برنامه‌ریزی تیم‌های فوتسال جهان برای انجام بازی‌های تدارکاتی صورت گرفته بود. تیم ملی ایران قصد داشت پیش از فوتسال قهرمانی آسیا چند بازی دوستانه و پیش از جام جهانی نیز چند رقابت تدارکاتی مهم را برگزارکند. از مدت‌ها قبل مقرر شده بود که آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتسال در سال 2016 برای انجام دو بازی دوستانه فروردین امسال به ایران بیاید اما از اواسط دی ماه که بحث برگزاری این بازی داغ شد اخباری مبنی بر لغو جدال ایران با آرژانتین به گوش رسید. امروز اما رئیس کمیته فوتسال مدعی شد آرژانتینی‌ها برای انجام این بازی به ایران پاسخ مثبت داده بودند.

داود پرهیزکار در این خصوص گفت: آن زمان مکاتباتی با آرژانتینی‌ها داشتیم و آنها اعلام کردند که طبق قرار قبلی به ایران می‌آیند. ما حتی سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی را هم برای این بازی در نظر گرفته بودیم اما کرونا همه چیز را خراب کرد و بازی‌های دوستانه ما لغو شد و طبیعی بود که آرژانتین هم به ایران نیاید. امیدواریم با کاهش کرونا و نزدیک شدن به زمان جام جهانی که سال آینده برگزار می‌شود بتوانیم با این تیم قدرتمند فوتسال جهان بازی کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها