محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس:

مخالفان وزیر پیشنهادی هیچ مافیایی را نمی‌شناسند

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موافقان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مخالفان را متهم کردند که از سوی مافیای فولاد خودرو مدیریت می‌شوند در حالی که من و مخالفان خیابانی نه مافیایی می‌شناسیم نه با کسی جلسه و تماسی داشتیم.

مخالفان وزیر پیشنهادی هیچ مافیایی را نمی‌شناسند
کد خبر: 425797
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۳:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن زنگنه، نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از موافقان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت مخالفان را متهم کردند که از سوی مافیای فولاد خودرو مدیریت می‌شوند در حالی که من و مخالفان خیابانی نه مافیایی می‌شناسیم نه با کسی جلسه و تماسی داشتیم.

محسن زنگنه در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 22 مردادماه) و در تذکری مستندی به ماده 75 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت یکی از مومنانه‌ترین و انقلابی‌ترین جلسات رای به صلاحیت وزیر را برگزار کردند. با این‌که مسائلی به ما رسیده بود وارد مباحث شخصی، خانوادگی و هرچه شائبه تهمت و افترار دارد نشدیم.

وی افزود: برادر عزیزمان در دفاع از وزیر گفت مافیای فولاد خودرو دنبال مدیریت نمایندگان هستند تا به مدرس خیابانی رای ندهند. سایت‌های خبری و خبرگزاری‌های رسمی هم گفتند که مافیا، مخالفان را مدیریت می‌کنند. چرا این را به مخالفان نسبت می‌دهید من و مخالفان وزیر پیشنهادی نه مافیایی می‌شناسیم نه با کسی جلسه و تماسی داشتیم بلکه براساس شناخت خود و بررسی عملکرد و وضع جامعه مخالفت‌مان را انجام دادیم.

زنگنه یادآور شد: من گله‌مندم که گاهی مباحث تخصصی و آرای نمایندگان را به مسائلی متصل می‌کنند که در شأن نمایندگان نیست. آقای بابایی حرف خود را اصلاح کند و خبرگزاری‌ها هم که به رای 140 مخالف بی‌احترامی کردند اظهارات من را ذکر کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها