علت عدم دعوت از حناچی برای حضور در جلسه هیات دولت چه بود؟

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیئت وزیران در پاسخ به پرسشی درباره علت عدم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت گفت: اینکه زمانی فردی برای چند جلسه دعوت می‌شود، دلیلی نمی‌شود که برای همه‌ جلسات از او دعوت شود.

علت عدم دعوت از حناچی برای حضور در جلسه هیات دولت چه بود؟
کد خبر: 425801
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس دفتر رئیس‌جمهور اعلام کرد که دلیلی نمی شود در هر جلسه هیات دولت از شهردار تهران دعوت شود.

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره علت عدم حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت اظهار کرد: اینکه زمانی فردی برای چند جلسه دعوت می‌شود، دلیلی نمیشود که برای همه‌ی جلسات از او دعوت شود.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره علت لغو سفر معاون اول رئیس‌جمهوری به بیروت در روزهای گذشته با تاکید بر اینکه شرایط خاصی در لبنان حاکم است، اظهار کرد: همان روزی که قرار بود آقای جهانگیری به لبنان برود، سفارتخانه ما با هوشیاری اعلام کرد که این سفر انجام نشود؛ همان روزی که قرار بود ایشان به بیروت سفر کنند، نخست وزیر لبنان که همتای ایشان بود، استعفا کرد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: تا الان 4 محموله خیلی پر و پیمان برای مردم لبنان فرستاده‌ایم و همچنین ارتباط رئیس هلال احمر و وزرای بهداشت و خارجه ما یا همتایان لبنانی‌شان دائما برقرار است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها