«اعتمادآنلاین« گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | چه چیزی بشریت را بیش از ویروس کرونا تهدید می‌کند؟

هرچند ویروس کرونا در حال درو کردن مردم جهان است و در مدت نه‌چندان طولانی حدود 750 هزار نفر را به کام مرگ کشانده، اما دانشمندان نسبت به تهدیدی به مراتب خطرناک‌تر از ویروس کرونا هشدار می‌دهند.

ویروس کرونا | چه چیزی بشریت را بیش از ویروس کرونا تهدید می‌کند؟
کد خبر: 425815
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هرچند ویروس کرونا در حال درو کردن مردم جهان است و در مدت نه‌چندان طولانی حدود 750 هزار نفر را به کام مرگ کشانده، اما دانشمندان نسبت به تهدیدی به مراتب خطرناک‌تر از ویروس کرونا هشدار می‌دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی گزارش دادند در اوج بحران ویروس کرونا، دانشمندان نسبت به خطراتی که گرمایش زمین و گازهای گلخانه‌ای برای این کره خاکی در پی دارد هشدار می‌دهند.

حدود 30 دانشمند در آزمایشگاه تاثیرات آب‌وهوایی 399 میلیون پرونده مرگ از 41 کشور جهان را برای بررسی جمع‌آوری کردند و بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی «Earther»، به نتایج قابل تاملی رسیدند و دریافتند که اگر مشکل گازهای گلخانه‌ای حل نشود، احتمالاً سال 2100 از هر 100 هزار نفر 73 نفر بر اثر تبعات این معضل جان خود را از دست خواهند داد.

اطلاعات به‌دست‌آمده از سوی این دانشمندان نشان می‌دهد که مشکل گازهای گلخانه‌ای و گرم شدن زمین تاکنون سالانه 3309 نفر را به دیار نیستی فرستاده است، در حالی که هر ساله حدود 2300 نفر نیز بر اثر گرمای شدید جان می‌سپارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها