لوئیس همیلتون شاکی خصوصی پیدا کرد

قهرمان بریتانیایی فرمول یک که این روزها برای کاری که تماماً شخصی است مورد هجمه مخاطبان قرار گرفته است.

لوئیس همیلتون شاکی خصوصی پیدا کرد
کد خبر: 425834
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۵:۰۶:۲۶

اعتمادآنلاین| بهترین راننده فرمول یک دنیا هم که باشی باز هم برای انجام امور شخصی‌ات مورد قضاوت قرار خواهی گرفت و زیر ذره‌بین مردم خواهی بود. اینکه زندگی خصوصی یک ستاره تا چه اندازه به عموم مردم ارتباط دارد همواره مورد بحث است. سوژه این‌بار قضاوت‌شدگان کسی نیست جز لوئیس همیلتون. قهرمان بریتانیایی فرمول یک که این روزها برای کاری که تماماً شخصی است مورد هجمه مخاطبان قرار گرفته است.

ساخت خانه تابستانی


لوئیس این روزها درگیر ساخت خانه‌ای تابستانی در محوطه عمارت 18 میلیون پوندی‌‌اش است. عمارتی بزرگ که بخشی از آن باغ است و به شکل غیرقابل استفاده افتاده است. حالا لوئیس در تلاش است تا در این بخش خانه‌ای تابستانی درست کند. منظور از خانه تابستانی همان‌طور که از اسمش پیداست خانه‌ای متفاوت از طراحی لاکچری عمارتش است. جایی که بتوان آنجا تفریحات خاص خود را به دور از زرق و برق‌های خانه اصلی‌‌اش انجام داد.

همسایه‌ها شاکی شدند!


این حرکت لوئیس همیلتون اما خیلی زود رسانه‌ای شد و متعاقباً همسایه‌ها را هم شاکی کرد. همسایه‌هایی که در نزدیکی خانه لوئیس سکونت دارند مخالفت خود را با این تصمیم قهرمان فرمول یک عنوان کرده‌اند. آنها قصد دارند از این حرکت همیلتون ممانعت به‌عمل آورند.

خانه تابستانی یا پارتی شبانه!


همسایگان ستاره فرمول یک جهان که به خوبی به خلق و خو و روحیاتش آشنایی دارند، معتقدند این خانه‌ای که می‌خواهد احداث شود فقط اسمش خانه تابستانی است و قرار است باعث مزاحمت آنها شود. آنها اعتقاد دارند این خانه به محض اینکه ساخته شود پاتوقی برای لوئیس و دوستانش خواهد بود تا آنجا مهمانی‌ها و پارتی‌های خود را برگزار کنند!

امضا علیه لوئیس


اما این پایان همسایگان لوئیس نیست. ظاهراً آنها سمج‌تر از این حرف‌ها هستند که بخواهند به راحتی بیخیال ماجرا شوند. همسایگان لوئیس به هیچ‌عنوان تاب و تحمل شنیدن صداهای غیرمعمول در ساعات مختلف شبانه‌روز را ندارند. به همین خاطر همگی علیه لوئیس به جمع‌آوری امضا پرداخته‌اند و آماده شکایت از او هستند تا هرطور شده جلوی ساخت این خانه را بگیرند. رسانه‌ای کردن این ماجرا هم از دیگر اقدامات آنها بود تا به همیلتون نشان دهند‌ چقدر در تصمیم خود جدی هستند.

سکوت لوئیس


همیلتون فعلاً در این رابطه سکوت کرده و ترجیح داده نظری را منتشر نکند. خانه‌ای که او دارد در غرب لندن واقع شده و سال 2017 آن را خریده است. حال مشخص نیست این سکوت تا چه زمانی خواهد بود و آیا همسایگانش از طریق قانون قادر به منصرف کردنش هستند یا خیر!

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها