«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ویروس کرونا | یک رویداد ورزشی دیگر هم لغو شد

ماراتن پاریس در سال 2020 که به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و به تاریخ 15 نوامبر، منتقل شده بود لغو شده است. این ماراتن در ابتدا قرار بود در 5 آوریل برگزار شود، اما مدیران ورزش فرانسه و همچنین برگزارکنندگان این ماراتن تصمیم به لغو آن گرفتند.

ویروس کرونا | یک رویداد ورزشی دیگر هم لغو شد
کد خبر: 425863
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سازمان‌دهندگان ماراتن پاریس، درباره دلیل لغو دوباره این ماراتن اعلام کردند: ما تلاش کردیم تا این رویداد ورزشی حفظ شود و در زمان برنامه ریزی شده (15 نوامبر)، برگزار شود اما شیوع گسترده ویروس کرونا و به دلیل دشواری‌هایی که دوندگان، با آن رو به رو می شدند مجبور به لغو این رویداد شدیم.

ورزشکارانی که قرار بود در این مسابقه ورزشی حضور پیدا کنند حالا باید منتظر برگزاری این مسابقه در سال 2021، باشند.

برگزارکنندگان این ماراتن اعلام کردند: «ما در کنار مسئولان شهر پاریس برنامه ریزی می کنیم تا مسابقه مارتن پاریس را در سال 2021 را اجرا کنیم و پرشورترین دوندگان را در زیباترین خیابان‌های جهان گرد هم آوریم.»

البته باید به این موضوع هم اشاره کرد که بر خلاف ماراتن لندن، برلین و نیویورک، ماراتن پاریس در بین شش ماراتن مهم دنیای ورزش قرار ندارد.

ماراتن‌هایی که لغو شدند

اما ماراتن پاریس، تنها ماراتنی نبود که به دلیل ویروس کرونا، لغو شده است. ماراتن‌های برلین و نیویورک که قرار بود به ترتیب در تاریخ 27 سپتامبر و 1 نوامبر برگزار شود از جمله رویدادهایی است که در سال 2020 لغو شده است.

هر چند تاکنون 3 مسابقه ماراتن لغو شده‌اند اما برگزارکنندگان ماراتن لندن، اعلام کرده‌اند که این مسابقه، در زمان مقرر خودش یعنی 4 اکتبر، برگزار می‌شود. هر چند که این رویداد ورزشی هم پروتکل‌های بهداشتی سختی را در نظر گرفته است. ضمن اینکه با تصمیم مدیران برگزار‌کننده ماراتن لندن، تنها ورزشکاران حرفه‌ای می‌توانند در این مسابقه، حضور پیدا کنند و افراد عادی جایی در این مسابقه نخواهند داشت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها