کد خبر: 425871
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پاسخ مثبت هالیوودی‌ها به انتخاب معاون اول جو بایدن

در اولین ساعات روز چهارشنبه اعلام شد که کامالا هریس یک بار دیگر و این بار به عنوان معاون جو بایدن به رقابت ریاست‌جمهوری ایالات متحده بازگشته است. این خبر باعث شد ده‌ها نفر از چهره‌های مطرح هالیوود به سرعت واکنش نشان دهند.

پاسخ مثبت هالیوودی‌ها به انتخاب معاون اول جو بایدن
کد خبر: 425871
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رویا دیانت- در اولین ساعات روز چهارشنبه اعلام شد که کامالا هریس یک بار دیگر و این بار در قالب معاون جو بایدن به رقابت ریاست‌جمهوری ایالات متحده بازگشته است. این خبر باعث شد ده‌ها نفر از چهره‌های مطرح هالیوود به سرعت واکنش نشان دهند.

به گزارش اعتمادآنلاین و به نقل از ددلاین ، بایدن بعد از ماه‌ها خبر انتخاب هریس را از طریق توییتر منتشر کرد. بایدن او را «مبارزی نترس برای انسان‌های کوچک و یکی از بهترین خادمان کشور» خواند و اضافه کرد که هریس در رقابت نوامبر مقابل رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و مایک پنس به او ملحق خواهد شد.

به این ترتیب هریس تاریخ‌ساز شد و حالا نخستین زن سیاهپوستی است که به عنوان معاون نامزد ریاست‌جمهوری برای هر یک از دو حزب انتخاب شده است. اگر دموکرات‌ها انتخابات 2020 را ببرند، او می‌تواند بیشتر هم تاریخ‌ساز شود و نخستین زن و فرد رنگین‌پوستی باشد که تبدیل به معاون رئیس‌جمهوری ‌آمریکا می‌شود.

راب راینر، بازیگر، کمدین و فیلمساز کارکشته آمریکایی از نخستین افرادی بود که به این خبر واکنش نشان داد و گفت: «بالاخره نامزدهایی برای ریاست‌جمهوری و معاونت داریم که شبیه آمریکا هستند!»

جان لجند گفت، برای دوست، سناتور و معاون اول آینده آمریکا بسیار خوشحال و مشتاق برای رأی دادن به او و بایدن است تا آنها بتوانند «کار سخت بهبود ریاست‌جمهوری کابوس‌وار و ساختن آینده‌ای بهتر را آغاز کنند.»

میندی کالینگ، بازیگر، کامالا هریس را منشن کرد و نوشت: «ما را به خانه ببر».

دبرا مسینگ گفت، بسیار از انتخاب هریس هیجان‌زده است و بیلی آیشنر اضافه کرد که به بایدن و هریس رأی می‌دهد.

جورج تاکئی، بازیگر، نویسنده و فعال سیاسی پرسابقه آمریکایی، هم نوشت: «اوه کامالا! بیایید این انتخابات را ببریم».

ووپی گلدبرگ در توییتر نوشت که این لحظه‌ای بزرگ است و از مخاطبانش خواست از هریس حمایت کنند چون این رقابت شوخی‌بردار نیست و هریس کاملاً آماده است.

جسیکا چستین، بازیگر اسکاری، نوشت: «ملکه معاون اول» و حمایت خودش و فرزندش را از هریس اعلام کرد.

سارا پولسون گفت، حملات تبعیض‌گرایانه جنسی و نژادی علیه هریس از همین حالا آغاز شده‌اند و به همین دلیل از رسانه‌ها خواست این «حملایت جاهلانه و بدطینت را از پوشش انتخابات 2020 بیرون نگه دارند.»

کتی بیتس در توییتی هریس را یک «ستاره» خواند و مارک همیل بازیگر «جنگ ستارگان» هم با منش مزاح‌آمیز معمول خود نوشت: «دوست دارم فکر کنم که حمایت مشتاقانه من از او در این انتخاب تاثیر داشت. نداشت، ولی دوست دارم فکر کنم که داشت.»

مری ال ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ که اخیراً با کتابی جنجالی به صدر لیست پرفروش‌ها رسید و در آن نشان داد که چطور چند دهه مشکلات خانوادگی باعث شکل دادن به شخصیت نژادپرست و تبعیض‌گر رئیس‌جمهور شده، در توییتی نوشت: «کشورمان را پس خواهیم گرفت! ممنونم جو بایدن. کامالا هریس معاون اول آینده ما خواهد بود! وقتش رسیده.»

شارون استون به هریس تبریک گفت و اضافه کرد که خیلی برای هریس هیجان‌زده‌ و برای آمریکا خوشحال است.

مجموعه‌ای از مجریان معروف برنامه‌های تلویزیونی آمریکا هم به خبر انتخاب شدن هریس واکنش نشان دادند و حمایت خود را بیان کردند.

تروور نوآ از «دیلی شو» در برنامه خود گفت: «به کامالا هریس تبریک می‌گویم. او حالا نخستین زن سیاهپوستی است که در لیست یک حزب بزرگ قرار گرفته که لحظه‌ای بزرگ برای او و آمریکاست.»

استیون کولبر از «لیت شو» هم با اشاره به این خبر به شوخی تصور کرد که ترامپ ممکن است چه فکری درباره این خبر بکند. او با اشاره به نژاد سیاهپوست و جنوب شرق آسیایی هریس گفت: «ترامپ به سختی می‌تواند تصمیم بگیرد که دقیقاً چطور نسبت به او نژادپرست باشد.»

جیمی فالون از «تونایت شو» هم در مونولوگ خود به پیش‌زمینه هریس اشاره کرد و گفت که او فرزند دو مهاجر بوده، در کالیفرنیا بزرگ شده و به دانشگاه هوارد رفته است. او گفت: «داستانی الهام‌بخش است، مگر اینکه ترامپ باشید. آن وقت یک رمان استیون کینگی است».

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها