«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

شکست سپاهان در یک پروژه بزرگ / برانکو جواب نه داد

وکیل برانکو ضمن تایید خبر پیشنهاد سپاهان به این مربی کروات اعلام کرد که برانکو به خاطر قراردادی که با تیم ملی عمان دارد، نمی‌تواند به ایران بیاید و پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است.

شکست سپاهان در یک پروژه بزرگ / برانکو جواب نه داد
کد خبر: 425884
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سپاهان برابر استقلال باخت تا از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار برود. همین باخت کافی بود تا امیر قلعه‌نویی، نامه استعفای خودش را تقدیم مدیران سپاهان کند. استعفایی که از جانب مدیران سپاهان پذیرفته شد تا دومین حضور امیر قلعه‌نویی در سپاهان برخلاف اولین دوره حضورش با یک ناکامی بزرگ به پایان برسد.

قلعه نویی

حالا با رفتن قلعه‌نویی، مدیران سپاهان، به دنبال جانشینی برای او هستند و در این میان زردهای اصفهان به سراغ برانکو، مربی پیشین پرسپولیس و حال حاضر تیم ملی عمان رفته‌اند. آنها با این کار سعی داشتند به روزهای سیاه و تلخ خودشان پایان دهند، اما گویا موفق به این کار نشدند و از برانکو جواب نه شنیدند.

وکیل برانکو ضمن تایید خبر پیشنهاد سپاهان به این مربی کروات اعلام کرد که برانکو به خاطر قراردادی که با تیم ملی عمان دارد، نمی‌تواند به ایران بیاید و پیشنهاد این باشگاه را رد کرده است.

برانکو

سپاهان به دنبال یک مربی بزرگ

سیدعلی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان هم در پیشنهاد این باشگاه به برانکو ایوانکوویچ و توافق اولیه با او گفت: «بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی و اتمام کار سرمربی، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای ادامه دارد. گزینه‌هایی هم مطرح می‌کنند. کار کردن با باشگاه سپاهان که طبق استانداردهای باشگاه‌داری در اروپا فعالیت می‌کند، فرصت طلایی برای مربیان داخلی و خارجی است. پیشنهاد‌های زیادی به دست ما رسیده، بحث رزرو هتل برای برانکو را تأیید نمی‌کنم و این اتفاق نیفتاده است، اما گزینه‌های متفاوتی از مربیان خوب خارجی و داخلی داریم. در فرصتی که داریم می‌خواهیم انتخاب خوبی داشته باشیم که در فصل آینده نتیجه خوبی بگیریم. مذاکره با برانکو را تکذیب و تأیید نمی‌کنم. ما گزینه‌های متعددی داریم. برانکو هم جزو گزینه‌های ما است، اما به این معنی نیست که با او به تفاهم رسیده‌ایم. 10 گزینه متفاوت داریم که برانکو یکی از آنها است.»

برانکو

مذاکره سپاهان با برانکو، از آن دست خبرهایی بود که از جانب خود برانکو هم تایید شد. مربی تیم ملی عمان، در روزهای گذشته، ضمن تشکر از باشگاه‌های ایرانی برای ارائه پیشنهادهای خودشان، اعلام کرد که در حال حاضر با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارد و به آن هم پایبند است. برانکو البته اعلام کرده که دوباره به فوتبال ایران باز خواهد گشت و در ایران مربیگری خواهد کرد. خبری که می تواند نشان از بازگشت برانکو به ایران در آینده نزدیک داشته باشد.

این روزها برانکو درگیر مشکلات مالی خودش با باشگاه پرسپولیس است اما آنگونه که از شواهد پیدا است دل این مربی هنوز با این باشگاه تهرانی است. او به هواداران پرسپولیس قول داده که هرگز هدایت استقلال را به عهده نمی‌گیرد تا به نوعی علاقه خودش به آنها را نشان داده باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها