واکنش مرکز پژوهش‌های مجلس به سخنان فتاح درباره ساختمان نیاوران

روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس، درباره مطالبی که اخیرا درباره بهره‌برداری مرکز پژوهش‌های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در نیاوران توضیحاتی منتشر کرد.

واکنش مرکز پژوهش‌های مجلس به سخنان فتاح درباره ساختمان نیاوران
کد خبر: 425915
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۲ ۲۱:۴۳:۴۱

اعتمادآنلاین| روابط عمومی مرکز پژوهش‌های مجلس، درباره مطالبی که اخیرا درباره بهره‌برداری مرکز پژوهش‌های مجلس از ساختمان متعلق به بنیاد مستضعفان واقع در نیاوران از سوی پرویز فتاح رئیس این بنیاد مطرح شد توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش فارس متن توضیحات مرکز پژوهش‌های مجلس به‌شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع عموم می رساند پیرامون نحوه بهره برداری از ساختمانهای در اختیار مجلس شورای اسلامی و مجمع تشخیص مصلحت نظام، فرایندی از تعاملات و مذاکرات در سال 1396 بین ذینفعان مربوطه انجام گردید و نهایتا مقرر شد ساختمان مجلس قدیم در اختیار مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گیرد و متعاقب آن با دستور مقام معظم رهبری (حفظه الله) در تاریخ 14 شهریور 96 ساختمان مورد بهره برداری توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در نیاوران در اختیار مرکز پژوهشهای مجلس قرار گرفت.

همچنین پیرو دستورات مذکور، سازمان اموال و املاک استان تهران بنیاد مستضعفان در تاریخ 19 اسفند 98 مکتوبه ای را به این مرکز ارسال نموده است که طی آن بر مبنای دستور ریاست محترم بنیاد (جناب آقای مهندس فتاح)، به مجوز بهره‌ برداری رایگان مرکز از ساختمان نیاوران تا تاریخ 15 اردیبهشت 1401 اشاره شده است.

لذا با مرور فرآیند طی شده و مستندات مربوطه، طرح نادرست موضوع و با شکلی که در رسانه ملی انجام شد برای این مرکز تعجب برانگیز بود.

روابط عمومی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها