کد خبر: 425984
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ۱۰:۵۵:۳۹
| |

همکاری شهرداری منطقه13 و مجمع خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس

شهرداری منطقه13 ، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش برای نوسازی ، بازسازی و تجهیز مدارس این منطقه همکاری می کنند.

همکاری شهرداری منطقه13 و مجمع خیرین مدرسه ساز برای نوسازی مدارس
کد خبر: 425984
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ۱۰:۵۵:۳۹

اعتمادآنلاین| اولین نشست مشترک شهرداری منطقه ، مجمع خیرین مدرسه ساز استان تهران و آموزش و پرورش منطقه 13 به مدیریت مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه 13 و با حضور حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه و دکتر قربانی مدیر عامل مجمع خیرین با هدف بررسی و بهبود اوضاع فضاهای آموزشی و واحدهای آموزشی منطقه 13 در محل شهرداری منطقه تشکیل شد.


شهردار منطقه13 در نشست مشترک با مدیر عامل مجمع خیرین آموزش و پرورش منطقه ، آمادگی این منطقه برای نوسازی و تجهیز مدارس را اعلام کرد و خواستار تعاملات بیشتر با مجمع خیرین و آموزش و پرورش منطقه شد.


وی با بیان اینکه خیرین نیکوکار مدرسه ساز به عنوان معماران فرهنگی جامعه نقش بسیار ارزشمندی در ترویج و توسعه فرهنگ کار خیر دارند ابراز امیدواری کرد: با جذب اعتبارات لازم و همچنین مشارکت آموزش و پرورش و نیکوکاران عرصه مدرسه سازی، اقدامات مؤثر و ماندگاری در زمینه توسعه و بازسازی مدارس منطقه انجام شود.


بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه13 ، در این جلسه، حسینی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل شهرداری، گزارشی از وضعیت فضاهای آموزشی ارائه کرد. همچنین در این جلسه برای فراهم کردن بستر نوسازی و تجهیز مدارس ، برنامه ریزی لازم برای تشکیل کارگروه فضاهای آموزشی انجام شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها