کد خبر: 426053
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۶:۵۵
| |

پیام تسلیت رئیس دستگاه قضا و مشاور مقام معظم رهبری

رییس دستگاه قضا، مشاور فرماندهی کل قوا و مشاور مقام معظم رهبری، پیام تسلیت نوشتند.

پیام تسلیت رئیس دستگاه قضا و مشاور مقام معظم رهبری
کد خبر: 426053
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۳ ۱۴:۴۶:۵۵

اعتمادآنلاین| رییس دستگاه قضا درگذشت جواد عبداللهی قهی، مدیرکل بررسی قضایی قوه قضاییه را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله رییسی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم


کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

درگذشت جناب آقای جواد عبداللهی قهی، مدیرکل بررسی قضایی قوه قضاییه که از مدیران برجسته و منشأ خدمات ارزشمندی در دستگاه قضایی بودند، موجب تأثر و تألم گردید.

مرحوم عبداللهی از جمله قضات عادل و مؤمن دستگاه قضا بود که سال‎ها مخلصانه در جهت اجرای عدالت به مردم و نظام خدمت کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان، علو روح آن قاضی شریف و صبر و اجر بازماندگان را از درگاه احدیت مسئلت دارم.

همچنین حسین دهقان در پیام‌هایی جداگانه درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های برجسته چابهار را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام‌های سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم وارسته حاج ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه موجب اندوه و تاثر بسیار گردید.ایشان همواره تلاش صادقانه و مخلصانه ای برای تقریب بین اهالی منطقه داشته و در این راه به توفیقات قابل توجهی نیز دست یافتند. فقدان این عالم ربانی را به برادران اهل سنت کشور به ویژه خطه غیور کرمانشاه تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.»

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج حمیدالله سردارزهی از چهره های خدوم، فعال و وحدت آفرین چابهار باعث اندوه و تاثر فراوان شد.ایشان خود را وقف خدمت رسانی، صلح جویی و پی گیری و رفع مشکلات مردم منطقه سیستان و بلوچستان کرده بود و در این راه سر از پا نمی شناخت.روحیه جهادی و اخلاص در عمل از ویژگی های خاص وی بود که از او چهره ای خستگی ناپذیر ساخته بود.


ضمن عرض تسلیت به مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان علی الخصوص خانواده محترم سردارزهی از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و علو درجات را مسئلت دارم.»

علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری با صدور پیامی، درگذشت ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در این پیام آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم


انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت عالم وارسته و پرهیزگار، ماموستا ملا محمد محمدی، امام جمعه محترم اهل سنت کرمانشاه موجب تأسف گردید. مرحوم ماموستا محمدی در طول عمر خویش برای ترویج دین و وحدت مسلمانان و مؤمنان تلاش فراوان داشتند و در خدمت به مردم عزیز کرمانشاه از هیچ کوششی فرو گذار نکردند.
اینجانب درگذشت آن عالم جلیل‌القدر را به مردم دیندار و شریف استان کرمانشاه و همچنین بیت مکرم ایشان تسلیت گفته، از خداوند متعال مغفرت و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می‌کنم.


علی لاریجانی


مشاور مقام معظم رهبری

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها