واکنش یک اصولگرای دیگر نسبت به اظهارات فتاح

وزیر تعاون دولت نهم گفت: در حالی که این امکان وجود دارد با رجوع به مراجع حقوقی موارد اختلافی مورد رسیدگی قرار بگیرد، لذا تشویش اذهان عمومی اقدام پسندیده‌ای نیست.

واکنش یک اصولگرای دیگر نسبت به اظهارات فتاح
کد خبر: 426200
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۳:۵۱:۲۳

اعتمادآنلاین| محمد ناظمی اردکانی، وزیر تعاون دولت نهم درباره اظهارات اخیر پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته مدیریت‌های متفاوتی را تجربه کرده است.

او ادامه داد: همچنین وضعیت فعلی جامعه که تحت تاثیر فشار‌های خارجی و برخی سوء مدیریت‌های داخلی شکل گرفته، جامعه را به سمتی هدایت کرده که راه برون رفت از این چالش‌ها صرفا با مدیریت علمی، جهادی و انقلابی تحقق خواهد یافت.

ناظمی اردکانی افزود: چنانچه بخواهیم تعریف دقیقی از ویژگی‌های مدیریت جهادی ارائه کنیم، باید داشتن نگاه راهبردی، برنامه ریزی عملیاتی و تلاش شبانه روزی توام با اخلاص در عمل را مورد تاکید قرار دهیم، البته این موارد باید با در نظر گرفتن حفظ امنیت روانی و ذهنی در جامعه باشد.

وزیر تعاون دولت نهم، گفت: اقدام برادر عزیزمان جناب آقای فتاح در اعلام عمومی نهاد‌ها و چهره‌های برجسته نظام، که در برنامه نگاه یک صورت گرفت متاسفانه موجب تشویش در اذهان جامعه شد و علی رغم خواست او شائبه‌هایی به نوع گفتمان و اهداف مدنظر ایشان وارد آورد و البته حیثیت بزرگانی را مورد هجمه قرار داد.

فعال اصولگرا بیان کرد: لااقل اینجانب که شناخت نزدیکی از برادر عزیزم آقای حداد عادل دارم، می‌دانم که سوابق علمی و آموزشی او در زمینه علوم انسانی که منجر به تالیفات متعددی شده، وظیفه‌اش در ترویج ادبیات و فرهنگ اسلامی را سنگین کرده است؛ لذا کمک نظام به او در راستای نشر و گسترش علوم انسانی اسلامی که از ضروریات امروز جامعه علمی کشور است، اقدامی جایز بوده که نباید در ملا عام بدان تشکیک وارد کرد.

او خاطر نشان کرد: در حالی که این امکان وجود دارد با رجوع به مراجع حقوقی با کمترین هزینه موارد اختلافی مورد رسیدگی قرار گرفته و به نتیجه منجر شود و اقدام به تشویش اذهان عمومی کار چندان پسندیده‌ای نیست.

ناظمی اردکانی گفت: در شرایطی که ارکان و چهره‌های شاخص نظام دائما توسط دشمنان خارجی و داخلی تحت شدیدترین حملات و دشمنی‌ها واقع می‌شوند و باید در اظهارنظر در مورد آن‌ها با ملاحظات بیشتری سخن به میان آورد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها