معاون وزیر راه و شهرسازی:

بیشتر از 40 میلیون تومان برای مسکن ملی واریز نکنید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آورده اولیه طرح اقدام ملی مسکن حداکثر 40 میلیون تومان به اضافه 15 درصد هزینه آماده سازی زمین است و اگر متقاضیان، پیامک هایی برای واریز مبالغ بیشتر دریافت کرده‌اند مراتب را به دستگاه های مربوطه اطلاع دهند.

بیشتر از 40 میلیون تومان برای مسکن ملی واریز نکنید
کد خبر: 426232
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۴ ۱۹:۰۶:۱۰

اعتمادآنلاین| محمود محمودزاده اظهار کرد: رقم آورده اولیه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن 40 میلیون تومان به اضافه 15 درصد هزینه آماده سازی زمین است. متقاضیان دقت کنند از صحت و سقم پیامک هایی که دریافت می کنند مطمئن شوند.

وی افزود: پیامک های رسمی از طرف کارگزاری های وزارت راه و شهرسازی شامل شرکت عمران شهرهای جدید، بنیاد مسکن و ادارات کل راه و شهرسازی استان مربوطه ارسال می شود. ممکن است در این بین برخی پیامک های غیر رسمی حاوی رقم های بیشتر یا مطالب غیر مرتبط به دست متقاضیان برسد که می‌توانند با اعلام شماره یا سرشماره پیامک، مراتب را به کارگزاری های رسمی ما ابلاغ کنند تا پیگیری های قانونی انجام شود.

هزینه آماده سازی زمین طی دو سال دریافت می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره مبلغ 15 درصد آماده سازی زمین اظهار کرد: این رقم در پروژه های مختلف، متفاوت است اما مبلغ قابل توجهی نیست. ممکن است زمینی شرایط آمادگی مناسبی داشته باشد که طبیعتاً قیمت اولیه آن گران تر خواهد بود ولی زمینی که آماده‌سازی نداشته باشد قیمت زمین خام تعیین می شود و هزینه آماده سازی طی دو سال از متقاضیان دریافت خواهد شد.

به گفته محمودزاده، متقاضیان همچنین می‌توانند پول زمین را به صورت اقساطی طی 10 سال با تنفس دو سال اولیه بپردازند.

آورده تا نیمه شهریور واریز نشود متقاضی حذف خواهد شد

محمودزاده با اشاره به اهمیت پرداخت آورده اولیه از طرف متقاضیان گفت: بحمدالله عمده متقاضیان واجد شرایط مبالغ اولیه را واریز کرده‌اند و پروژه‌ها با سرعت خوبی پیش می‌رود. با این حال نمی توانیم اجازه دهیم پروژه ها به دلیل کوتاهی برخی متقاضیان متوقف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: به همه استانها ابلاغ کرده‌ایم که اگر متقاضی تا نیمه شهریور ماه مبلغ آورده را تکمیل نکند از لیست ذخیره جایگزینی انجام شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها