کمیسیون امنیت ملی توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کرد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کرد.

کمیسیون امنیت ملی توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کرد
کد خبر: 426372
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۵ ۱۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای توافق رژیم صهیونیستی و امارات را محکوم کرد.

بیاینه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در محکومیت توافق امارات متحده عربی و رژیم صیونیستی به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین


«متاسفانه بار دیگر زخم خیانت بعضی از حکام سرسپرده به نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی، بر پیکره جهان اسلام و آرمانهای فلسطین و قدس شریف، قلوب همه مسلمین را جریحه دار و اردوگاه‌ها و قرارگاه‌ها کودک کشی، تجاوز و اشغالگری و تروریسم دولتی را غرق در شادی و سرمستی کرد.


چنین اقدام خائنانه و خبیثانه‌ای بیانگر آن است که بلاهت سران خائن امارات متحده عربی بیش از آن است که از سرنوشت شوم و محتوم امضاء کنندگان کمپ دیوید عبرت بیاموزند. یقینا آنها واقفند که رسمیت دادن به رژیم جعلی، نامشروع، اشغالگر و کودک کش صهیونیستی، چراغ سبز و همراهی آشکار در ارتکاب جنایات بیشتری علیه جوامع اسلامی و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

آنها باید بدانند که در افکار عمومی خیل عظیم مسلمانان مطرود خواهند شد. کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام خائنانه اعلام می‌دارد که چنین اقداماتی نمی‌تواند از مرگ رژیم صهیونیستی جلوگیری کند و آزادسازی قدس شریف را به فراموشی بسپارد.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها