کد خبر: 426631
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۲:۱۴:۴۷
| |

ادعای عجیب آذری؛ 5 تیم خواهان جذب پاتوسی هستند

سعید آذری گفت: پاتوسی به تعهدش در دوران قرنطینه پایبند نبوده و 8 کیلوگرم اضافه وزن دارد ولی متأسفانه پنج مدیر باشگاه دنبال جذبش هستند.

ادعای عجیب آذری؛ 5 تیم خواهان جذب پاتوسی هستند
کد خبر: 426631
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۲:۱۴:۴۷

اعتمادآنلاین| وقتی وینفرد شفر سرمربی سابق استقلال بازیکنی از آفریقا به نام آیاندا پاتوسی را به این تیم آورد، کلی سر و صدا ایجاد شد؛ چرا که پاتوسی به عنوان یک هافبک خارجی در شرایط نسبتا خوبی بود.

پس از شفر و جدایی پاتوسی از استقلال، این بازیکن با سرمربی آلمانی به امارات رفت اما بازگشت او به فوتبال ایران و حضورش در فولاد خوزستان عاقبت خوشی نداشت. پاتوسی که به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشور خودش بازگشته بود، پس از حضور دوباره در فوتبال ایران با مشکل اضافه وزن مواجه شد. بدن نا آماده و شرایط فنی پاتوسی، کار را به جایی رساند که جواد نکونام تشخیص داد او اساسا وارد ترکیب فولاد نشود.

پاتوسی در دیدار فولاد با سایپا اما دقایقی به میدان رفت تا عمق فاجعه اضافه وزن او کاملاً به چشم بیاید و انتقاد تند سعید آذری مدیرعامل فولاد را با این جمله کلیدی در پی داشته باشد: «به پاتوسی پول مفت نمی‌دهیم.»

آذری بعد از تساوی شب گذشته فولاد برابر پارس جنوبی بازهم از پاتوسی انتقاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. آذری گفت: پاتوسی به تعهدش در دوران قرنطینه پایبند نبوده و 8 کیلوگرم اضافه وزن دارد ولی متأسفانه پنج مدیر باشگاه دنبال جذبش هستند. این خیانت به فوتبال است. اگر من در فوتبال باشم، قرارداد امثال پاتوسی را به صورت مشروط می‌بندم.

مدیرعامل فولاد تاکید کرد: پاتوسی فوتبالیست خوبی بود ولی الان نیست. این بازیکن در حال حاضر بیشتر شبیه به کشتی‌گیران سومو (کشتی باستانی ژاپن) است!

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها