کد خبر: 426661
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۳:۲۳:۰۶
| |

نمره خوب انضباط مالی حناچی به شهرداری تهران

حناچی گفت: ما کمترین عدم اضباط مالی را داشته ایم و از 17 هزار 429 میلیارد تومان بودجه سال 97 حدود 16 هزار 424 میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده 90 درصد تحقق بودجه است.

نمره خوب انضباط مالی حناچی به شهرداری تهران
کد خبر: 426661
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۶ ۱۳:۲۳:۰۶

اعتمادآنلاین| پیروز حناچی شهردار تهران در جلسه بررسی گزارش «تفریغ بودجه سال 1397 شهرداری تهران» در صحن علنی شورای شهر با اشاره به اینکه 70 درصد بودجه شهرداری در سازمان‌ها و شرکت‌ها انجام می‌شود گفت: برگزاری به موقع مجامع در گزارش تفریغ بودجه تأثیر دارد، خوشبختانه می‌توانم امروز بگویم 85 درصد مجامع شرکت‌ها سازمان‌ها تشکیل شده است و تنها 7 سازمان و شرکت که 15 درصد را شامل می‌شود هنوز مجامعشان تشکیل نشده و 90 درصد سازمان و شرکت‌ها عملکرد مطلوبی در حسابرسی داشته‌اند و این تلاشی بر تمهیدات تشویقی این دوره بوده است.

وی در خصوص وضعیت بودجه سال 98 گفت: باید تشکر کنیم از کار مشترکی میان اعضای شورا و شهرداری صورت گرفت و باعث شد کمترین عدم انضباط مالی را داشته باشیم و از 17 هزار 429 میلیارد تومان بودجه سال 97 حدود 16 هزار 424 میلیارد تومان هزینه شده که نشان دهنده 90 درصد تحقق بودجه است.

شهردار تهران گفت: به لحاظ رعایت مصوبات بهبود فرایند بودجه ریزی در معاونت مالی شهرداری دیده می‌شود و رویکرد شهرداری اصلاح شهرداری است و موارد مورد نظر شورا در دستور کار است.

وی اظهار امیدواری کرد با تداوم همدلی میان شورا و شهرداری شاهد ارتقا شفافیت، پاسخگویی و قانونمداری باشیم.

حناچی افزود: تمام تلاش ما این است که به سمت انضباط مالی و عملکردی و تحقق مصوبات باشیم.

منبع: خبرآنلاین



اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها