کد خبر: 426800
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۳۹:۲۱
| |

افشین پیروانی:

داور ایرانی باید دربی را سوت بزند

مدیر تیم پرسپولیس گفت: ما در باشگاه پرسپولیس مخالف استفاده از داوران خارجی هستیم و قضاوت بازی با استقلال هم حتماً باید بر عهده یک ایرانی باشد. ما داوران بسیار خوبی در کشور داریم که در سال‌های گذشته به خوبی دربی را قضاوت کرده‌اند. این بار هم باید یک داور ایرانی بازی پرسپولیس و استقلال را سوت بزند.

داور ایرانی باید دربی را سوت بزند
کد خبر: 426800
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۳۹:۲۱

اعتمادآنلاین| شاید جذاب‌ترین دیدار هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر میان دو تیم گل‌گهر و پرسپولیس در سیرجان برگزار شد. یک بازی پرگل که سهم هر تیم 3 گل بود. این دیدار مملو از صحنه‌های جالب بود. از تونل قهرمانی تیم میزبان (گل‌گهر سیرجان) برای تیم پرسپولیس بگیرید تا اخراج کمال کامیابی‌نیا و رد و بدل شدن 6 گل زیبا که همه و همه بهانه‌ای شد برای یک گفت‌وگو با افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس.

فکرش را می‌کردید بازی شما با گل‌گهر سیرجان 6 گل دربر داشته باشد؟


قبل از هر چیز وظیفه خودم می‌دانم از طرف همه اعضای تیم پرسپولیس تشکر خالصانه‌ای از مدیران و مسئولان گل‌گهر سیرجان به ویژه آقایان محمد جواهری مدیرعامل، مجید جلالی سرمربی و کادر فنی این تیم بابت تشکیل تونل قهرمانی قبل از بازی با ما داشته باشم. این کار ماندگار و ارزشمندی بود که گل‌گهر سیرجان انجام داد.

قبل از گل‌گهر تیم‌های دیگری هم قصد انجام چنین کاری داشتند اما...


شاید معذوریت‌هایی داشتند. ما انتظاری از تیمی یا شخصی نداشتیم، اما این کارهاست که در فوتبال می‌ماند. شما دیدید تیم گل‌گهر سیرجان برای قهرمانی ما تونل زد و جدا از بازیکنان اعضای کادر فنی این تیم هم ایستادند و ما را تشویق کردند. با شروع مسابقه، اما دیدید با چه انرژی‌ای مقابل ما بازی کردند و این کار‌ها اخلاقی و ارزشمند است.

جواب سؤال اول ما را ندادید؟!


راستش را بخواهید نه! در این دیدار نباید 6 گل رد و بدل می‌شد ولی شما دیدید تیم ما از دقیقه 15 ده نفره شد. من به نظر آقای سیدعلی و کارشناسان احترام می‌گذارم ولی به عنوان کسی که یک مقدار (!) فوتبال بازی کرده می‌گویم تکل کمال اخراج نداشت.

چرا؟


کمال کامیابی‌نیا بعد از تکل زدن صاحب توپ شد. فکر می‌کنم یک مقدار داور مسابقه سختگیرانه برخورد کرد و این 10 نفره شدن کار ما را سخت کرد. البته یحیی گل‌محمدی بین دو نیمه تاکتیک تیم را تغییر داد و با صحبت‌های خود تیم را برگرداند تا در نیمه مربیان موفق به جبران شکست و حتی برتری 3-2 شویم. یک مقدار بدشانسی نمی‌آوردیم می‌توانستیم 3 امتیاز بازی سیرجان را از آن خود کنیم.

از نحوه قضاوت سیدعلی گلایه‌ای ندارید؟


ما بیشتر روی همان صحنه اخراج کمال کامیابی‌نیا حرف داریم و امیدوارم اشتباه کرده باشیم ولی تکل بازیکن پرسپولیس اخراج نداشت. با این حال باید به بچه‌های تیم پرسپولیس خداقوت گفت که از دقیقه 15 به بعد 10 نفره جنگیدند و اجازه ندادند تیم شکست بخورد.

آیا درست است باشگاه پرسپولیس برای دربی پیش رو در مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی درخواست کرده داوران خارجی سوت بزنند؟


من نمی‌دانم این شایعات از کجا آب می‌خورد؟! ما در باشگاه پرسپولیس مخالف استفاده از داوران خارجی هستیم و قضاوت بازی با استقلال هم حتماً باید بر عهده یک ایرانی باشد. ما داوران بسیار خوبی در کشور داریم که در سال‌های گذشته به خوبی دربی را قضاوت کرده‌اند. این بار هم باید یک داور ایرانی بازی پرسپولیس و استقلال را سوت بزند.

منبع: خبرورزشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها