کد خبر: 426813
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۶:۰۵
| |

پرسپولیس در لیگ تکواندو تیمداری می‌کند؟

رئیس سازمان لیگ تکواندو گفت: طبیعی است در صورتی که استقلال تمایل به حضور در مسابقات را داشته باشد، نه تنها با پرسپولیس بلکه با سایر باشگاه‌های صاحب نام مانند سپاهان و تراکتورسازی نیز می‌توانیم مذاکره داشته باشیم.

پرسپولیس در لیگ تکواندو تیمداری می‌کند؟
کد خبر: 426813
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۰۹:۵۶:۰۵

اعتمادآنلاین| محسن تمجید در خصوص خبر تیمداری باشگاه استقلال در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: هنوز مذاکره‌ای با باشگاه استقلال نداشتم و نامه‌ای نیز برای سازمان لیگ ارسال نشده است، اما احتمال دارد صحبت‌ها و مذاکرات اولیه در حد مدیریت کلان و شخص رئیس فدراسیون تکواندو با مسئولان باشگاه استقلال صورت گرفته باشد.

وی تاکید کرد: حضور استقلال در لیگ برتر تکواندو خیلی می‌تواند به جذابیت مسابقات کمک کند. استقلال برندی است که در هر ورزشی ورود کند مطمئنا جذابیت و حواشی مثبت زیادی به همراه خواهد داشت. قطعا در صورت تصمیم‌ مسئولان باشگاه استقلال برای حضور در لیگ برتر تکواندو در بخش آقایان، بانوان و حتی پومسه از این این موضوع استقبال می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ تکواندو در پاسخ به این سوال که در صورت تیمداری استقلال در لیگ برتر تکواندو با پرسپولیس نیز مذاکره خواهد شد، گفت: طبیعی است در صورتی که استقلال تمایل به حضور در مسابقات را داشته باشد، نه تنها با پرسپولیس بلکه با سایر باشگاه‌های صاحب نام مانند سپاهان و تراکتورسازی نیز می‌توانیم مذاکره داشته باشیم. هزینه تیمداری در رشته‌های دیگر به مراتب کمتر از فوتبال است و هزینه خرید یک بازیکنان معادل هزینه تیمداری در لیگ تکواندو خواهد بود.

تمجید خاطرنشان کرد: مبالغ و قراردادها در ورزش‌های رزمی با وجود انتظارات بالا خیلی پایین است. باشگاه‌ها با عدم خرید یک بازیکنان فوتبال می‌توانند در لیگ جدید تیمداری کنند. اگر استقلال و پرسولیس قصد ورود به تکواندو را داشته باشند می‌توانیم زیر ساخت لازم‌ را برای آنها فراهم کنیم و حتی می‌توانیم شرایطی را فراهم کنیم که استقلالی‌ها همواره آبی‌پوش و پرسپولیسی‌ها همیشه قرمزپوش باشند و سنت همیشگی خود را داشته باشند. این امکان نیز وجود دارد که شرایط را به گونه‌ای هدایت کنیم که جو فوتبالی در سالن برگزاری مسابقات حاکم شود. هواداران این تیم‌ها نیز می‌توانند در سالن حضور داشته باشند.

وی در خصوص اینکه با توجه به حضور 8، 9 تیم در مسابقات لیگ برتر تکواندو ظرفیت برای افزایش تعداد تیم‌ها فراهم است، تصریح کرد: زیر ساخت‌ها در تکواندو به خوبی طراحی شده است و حتی این امکان وجود دارد مسابقات را با 20 تیم برگزار کنیم. به تازگی اپلیکیشنی از سوی فدراسیون طراحی شده است که تیم‌ها به راحتی می‌توانند در مسابقات ثبت‌نام کنند. از لحاظ برگزاری مسابقات نیز این امکان وجود دارد تا رقابت‌ها با فواصل مناسب برگزار شود و شرایط مانند فوتبال نیست که هفته‌ای یک بار مسابقات برگزار شود و نهایتا 20 روز یا یک ماه یک بار مسابقات با کیفیتی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه حضور باشگاه‌های بزرگ باعث بهبود قراردادهای بازیکنان خواهد شد، گفت: تیمی مثل استقلال اگر قصد حضور در تکواندو را داشته باشد قطعا اهداف بزرگ و کلانی را در ذهن پرورانده است. این باشگاه‌ها به دنبال برند سازی بیشتر هستند و با توجه به اینکه دولت قصد آزادسازی سهام این باشگاه‌ها را در بورس دارد، این اتفاقات می‌تواند قیمت سهام شرکت را افزایش بدهد. در حال حاضر این باشگاه‌ها تیم هستند و فعالیت‌های آنها در رشته‌های دیگر باعث خواهد شد وزنه اعتباری بیشتری به این باشگاه‌ها بدهد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها