وزیر علوم:

حداقل فاصله اجتماعی شرکت‌کنندگان در روز کنکور، 180 سانتی‌متر است

وزیر علوم گفت: آزمون سراسری در موعد مقرر قبلی یعنی روز‌های 29، 30، 31 مرداد و اول شهریور و با رعایت فاصله حداقل 180 سانتی متر بین داوطلبان برگزار می‌شود.

حداقل فاصله اجتماعی شرکت‌کنندگان در روز کنکور، 180 سانتی‌متر است
کد خبر: 426887
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۳:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست مجازی روسای دانشگاه‌ها با اشاره به موضوع برگزاری کنکور و زمان برگزاری گفت: آزمون سراسری امسال در موعد مقرر قبلی یعنی روز‌های 29، 30، 31 مرداد و اول شهریورماه و با رعایت فاصله حداقل 180 سانتی متر بین داوطلبان برگزار می‌شود.

وزیر علوم با بیان اینکه آخرین گزارش رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از هماهنگی هیئت‌های برگزار کننده رضایت‌بخش بود؛ تصریح کرد: هماهنگی و همکاری تمام سازمان‌ها در برگزاری مطلوب آزمون سراسری موثر خواهد بود و حتی وزیر بهداشت نیز به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تاکید کرده است که در کنار برگزارکنندگان آزمون سراسری باشند و روسای دانشگاه‌های غیر پزشکی هم باید در انجام این آزمون همکاری کنند.

وی افزود: گاهی اوقات ممکن است دست‌اندرکاران برگزاری آزمون در حوزه‌های برگزاری به دلیل شلوغی در کار، دقت و ظرافت‌های لازم را رعایت نکنند که اگر دوستان و مسئولان دانشگاهی به جلسات برگزاری و هماهنگی‌ها در استان‌ها و شهرستان‌ها سرکشی‌کنند، این اشکالات را گوشزد کرده و برطرف می‌کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها