موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس یازدهم خبر داد:

تصمیم‌گیری هیات‌رئیسه مجلس درباره تعطیلات تابستانی نمایندگان

موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس یازدهم گفت: بر این اساس فعلا قرار است نمایندگان سه هفته کاری و یک هفته سرکشی حوزه انتخابی داشته باشند تا در آینده هیات‌رئیسه در این باره تصمیم بگیرد.

تصمیم‌گیری هیات‌رئیسه مجلس درباره تعطیلات تابستانی نمایندگان
کد خبر: 426919
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۴:۳۸:۵۹

اعتمادآنلاین| سیدناصر موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس یازدهم گفت: قرار است نمایندگان سه هفته کاری و یک هفته سرکشی حوزه انتخابی داشته باشند تا در آینده هیات‌رئیسه در این باره تصمیم بگیرد.

سیدناصر موسوی لارگانی درخصوص آخرین وضعیت تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس گفت: طبق سنوات گذشته و ماده 84 آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس پس از سه هفته کاری برای سرکشی حوزه به حوزه‌های انتخابی خود می‌رفتند.

وی ادامه داد: به علت شیوع ویروس کرونا مجلس دهم در روز‌های پایانی جلسه نداشت و چند نشست به صورت مجازی برگزار شد اما با شروع مجلس یازدهم و مشکلات موجود معیشتی، اقتصادی و اشتغال جوانان این امر صورت نگرفت.

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهار هفته کاری مجلس یازدهم و نمایندگان به مواردی همچون تشکیل کمیسیون‌ها و انتخاب نمایندگان در شوراها و مجامع گذشت بر این اساس قرار شد تعطیلات تابستانی با تامل انجام شود.

وی افزود: تصمیم گرفته شد با توجه به مشکلات کنونی کشور و توقعاتی که از نمایندگان به واسطه فرمایشات مقام معظم رهبری می رود مجلس ادامه جلسات به منظور تصمیم‌گیری‌های لازم داشته باشد.

موسوی لارگانی خاطرنشان کرد: بر این اساس فعلا قرار است نمایندگان سه هفته کاری و یک هفته سرکشی حوزه انتخابی داشته باشند تا در آینده هیات‌رئیسه در این باره تصمیم بگیرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها