توصیه دبیر شورای نگهبان به نمایندگان؛

به سلامت دوره چهار ساله خود را بگذرانید

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در حاشیه نشست مشترک اعضای شورای نگهبان با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در ابتدای جلسه، آیت‌الله جنتی توصیه‌های اخلاقی به نمایندگان مبنی بر اینکه وکلای ملت باید بتوانند به سلامت دوره چهار ساله خود را بگذرانند، گوشزد کرد.

به سلامت دوره چهار ساله خود را بگذرانید
کد خبر: 426936
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رئیس کمیسیون صنایع مجلس جزئیاتی از جلسه روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس با دبیر شورای نگهبان را تشریح کرد.


عزت‌الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس در حاشیه نشست مشترک اعضای شورای نگهبان با رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: در ابتدای جلسه، آیت‌الله جنتی توصیه‌های اخلاقی به نمایندگان مبنی بر اینکه وکلای ملت باید بتوانند به سلامت دوره چهار ساله خود را بگذرانند، گوشزد کرد.

وی با بیان اینکه دغدغه بعدی دبیر شورای نگهبان معیشت مردم و کارآمدی مجلس و به ویژه کمیسیون‌های تخصصی مجلس، بود، ادامه داد: در این جلسه قرار شد اعضای کمیسیون‌ها به صورت جداگانه با آیت‌الله جنتی جلسه برگزار کرده و به ارائه گزارش بپردارند.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس اضافه کرد: رؤسای کمیسیون‌های مجلس سه‌شنبه‌ها ساعت 6 صبح با آقای قالیباف و اعضای هیات‌رئیسه جلساتی را برگزار می‌کنند تا اولویت‌های کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گیرد و وقتی این اولویت‌ها نهایی شد باید آن را سریعاً به قانون تبدیل کنیم، چراکه ریل‌گذاری قوانین در کشور نیازمند تغییر است.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: بنده هفته قبل از ظرفیت‌های داخلی خودرو‌های سنگین در شرکت‌های خودروسازی بازدید کردم و دیدم که ظرفیت‌های مختلف زیادی وجود دارند، چراکه شرکت‌های خودروسازی می‌تواند با قیمت یک‌ششم خودرو‌های فرسوده را بازسازی کنند.

وی گفت: دیروز با وزیر راه تماسی داشتم و قرار شد اولین قرارداد با ایران خودرو در این زمینه این هفته نهایی شود و ما امیدواریم ظرفیت ما در خودرو‌های سنگین دچار تحول شود.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها