رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران مطرح کرد:

تاثیر نرخ ارز و بهای اونس جهانی در افزایش قیمت طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران رشد نرخ ارز و بهای اونس جهانی را در افزایش قیمت طلا موثر دانست و گفت: امروز روند بازار طلا بعد از دو روز کاهش مجددا افزایشی شد که دلیل عمده آن رشد 11دلاری بهای اونس و نرخ ارز است.

تاثیر نرخ ارز و بهای اونس جهانی در افزایش قیمت طلا
کد خبر: 426970
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۷ ۱۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: امروز قیمت‌ها در بازار طلا مجددا اوج گرفت به طوریکه طلا بیش از 60هزار تومان و سکه 650هزار تومان افزایش یافت.

ابراهیم محمدولی رشد نرخ ارز و بهای اونس جهانی را در افزایش قیمت طلا موثر دانست و اظهار کرد: امروز روند بازار طلا بعد از دو روز کاهش مجددا افزایشی شد که دلیل عمده آن رشد 11دلاری بهای اونس و نرخ ارز است.

به گفته او، تغییر جهت بازار دور از انتظار بود چراکه پیش‌بینی می‌شد حداقل تا پایان هفته شاهد کاهش بهای طلا و سکه باشیم؛ البته همچنان به نظر نمی‌رسد که رشد قیمت‌ چشمگیری را تجربه کنیم و بازار در همین محدوده باقی خواهد ماند.

قیمت طلا و سکه 27 مرداد 1399


محمدولی با تشریح قیمت‌های امروز خاطرنشان کرد: در جریان معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 10میلیون و 950هزار و سکه طرح قدیم به 10میلیون و 600هزار تومان رسید.

محمدولی ادامه داد: همچنین امروز نیم سکه با قیمت پنج میلیون و 350هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و 50 و سکه یک گرمی یک میلیون و 700هزار تومان معامله می‌شود و قیمت طلای18 عیار هم به گرمی یک میلیون و 61هزار تومان افزایش یافت.

منبع: اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها