کد خبر: 427095
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۱۱:۳۷:۱۴
| |

اعلام راهنمای ورود داوطلبان 3 گروه آزمایشی کنکور به مصلی تهران

نحوه ورود داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی، آزمایشی علوم انسانی و علوم تجربی به مصلی امام خمینی(ره) تهران اعلام شد.

اعلام راهنمای ورود داوطلبان 3 گروه آزمایشی کنکور به مصلی تهران
کد خبر: 427095
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۸ ۱۱:۳۷:۱۴

اعتمادآنلاین| سازمان سنجش آموزش کشور روز سه شنبه، راهنمای ورود داوطلبان به حوزه مصلای امام خمینی(ره) را در آزمون سراسری اعلام کرد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1399 در گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی صبح پنجشنبه 30 مردادماه و علوم تجربی صبح جمعه 31 مردادماه شهر تهران که آدرس محل آزمون آنها در کارت شرکت در آزمون، مصلای امام خمینی (ره) درج شده است باید به راهنمای اعلام شده این سازمان دقت کنند.

به منظور تنظیم بهترین مسیر از منزل تا محل برگزاری آزمون، جداول راهنمای ورود به سالن آزمون با اعلام شماره درب ورودی و شماره پارکینگ ها در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اعلام شده است.

داوطلبان ضمن رعایت زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت، برگ راهنمای شرکت در آزمون و توضیحات مندرج در کارت برای حضور در حوزه امتحانی، با توجه به گروه آزمایشی، جنسیت و شماره داوطلبی خود به مفاد این راهنما توجه کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن در سالن محل برگزاری آزمون حضور پیدا کنند.

برای ورود به پارکینگ های مصلی ارائه کارت ورود به جلسه آزمون الزامی است.

آزمون سراسری از ساعت هشت صبح فردا 29 مردادماه کلید می خورد و تا شنبه اول شهریورماه ادامه دارد. فرآیند توزیع کارت نیز از شب گذشته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها