کد خبر: 427355
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۰:۲۲
| |

کاظم صدیقی، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر:

اخلال در نظم عمومی نباید نادیده گرفته شود / امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: مسأله امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت، معنویت و کرامت انسانی است.

اخلال در نظم عمومی نباید نادیده گرفته شود / امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت
کد خبر: 427355
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۱:۴۰:۲۲

اعتمادآنلاین| کاظم صدیقی، رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز در مراسم رونمایی از سامانه گزارشگران فساد، اظهار کرد: مسأله امر به معروف یعنی حمایت از خوبی‌ها، عدالت و امنیت، معنویت و کرامت انسانی است.

وی افزود: امر به معروف، حس احیای خوبی‌ها را در‌ جامعه زنده کردن است و نهی از منکر هماهنگ با قانون دافعه است، مفسده باید دفع شود و ظلم باید رفع شود و اخلال در نظم عمومی نباید نادیده گرفته شود.

رییس ستاد احیای امر به معروف و‌ نهی از منکر اضافه کرد: پاسداری از عدالت اجتماعی در قرآن مطرح شده و مسأله اهمیت داشتن حس حمایت از خوبی‌ها و ارزش‌ها و پاسداری از عدل و عقل و مقابله با گناهان، غیرت دینی است.

حجت‌الاسلام صدیقی گفت: در اسلام، قرآن و انقلاب «به تو چه» و «به من چه» زمینه ندارد چون این دین ابدی، نفرت از هر چیزی که با دین الهی ناسازگار است و با فطرت بشری نا‌جنس است، نهی از منکر دانسته و این یکی از مسائلی است که جامعه را در برابر ویروس‌های ذلت‌پذیری و جهالت بیمه می‌کند.

وی در پایان با بیان اینکه شرایط، شرایط حساسی است و جای سکوت نیست گفت: در شرایطی که فساد فراگیر شده است، نترسید و به میدان بیایید بگذارید شما را ترور کنند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها