واکنش وزیر ورزش به کسر جرایم پرونده ویلموتس از جیب مسببان آن

وزیر ورزش و جوانان به اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه جرایم و بدهی‌های فدراسیون فوتبال باید از جیب مسببان آن‌ها پرداخت شود واکنش نشان داد.

واکنش وزیر ورزش به کسر جرایم پرونده ویلموتس از جیب مسببان آن
کد خبر: 427431
|
۱۳۹۹/۰۵/۲۹ ۱۵:۱۲:۱۲

اعتمادآنلاین| مسعود سلطانی فر در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه جرایم و بدهی‌های فدراسیون فوتبال باید از جیب مسببان آن‌ها پرداخت شود، با تاکید بر اینکه تشخیص این موضوع برعهده مقامات قضایی است اظهار کرد: بازرسی کل کشور در این زمینه پرونده‌ای تشکیل داده و مراحل نهایی جمع‌بندی پرونده در حال انجام است و پرونده برای اخذ تصمیم به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه «وزارت اطلاعات و بازرسی کل کشور مدت‌هاست که در این زمینه در حال کار هستند»، افزود: باید منتظر بمانیم و ببینیم که تشخیص و جمع بندی سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی و نظارتی که دست اندرکار بودند چیست و نهایتاً مقامات قضایی در این خصوص که تصمیمی می‌گیرند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش دیگری درباره علت بازداشت یکی از مدیران باشگاه باشگاه پرسپولیس گفت: اجازه دهید منتظر حکم مقام قضایی در این زمینه باشیم.

طی روزهای گذشته در پی شکایت مارک ویلموتس مربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در حکمی فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل رعایت نکردن بندی که به مربی اجازه می دهد در صورت دو ماه عقب افتادن دستمزدش قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند، به پرداخت مبلغ قرارداد ویلموتس و جریمه فسخ قرارداد محکوم کرد.

بر این اساس فدراسیون فوتبال به پرداخت 6 میلیون و 137 هزار یورو به ویلموتس محکوم شده است.

وزیر ورزش صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت بذ ابراز امیدواری در خصوص شکسته شدن حکم فیفا در دادگاه عالی ورزش (CAS) با استفاده از همه ظرفیت‌های حقوقی و اجرایی کشور، درباره چگونگی عقد قرارداد با سرمربی سابق تیم ملی فوتبال تصریح کرد: مردم مطمئن باشند که در راستای مقابله با فساد در ورزش با متخلفان یا متخطیان این ماجرا برخورد لازم انجام می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها