کد خبر: 427517
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۰:۰۹
| |

شورای نگهبان چه ایرادی به سید حسن خمینی برای کاندیداتوری انتخابات 1400 خواهد گرفت؟

یکی از رسانه ها با مطرح کردن نام سیدحسن خمینی به عنوان یکی از کاندیداهای قابل طرح در انتخابات1400نوشت:سید حسن خمینی از یک ‌سو اصلاح‌طلب است و از سوی دیگر مورد حمایت نیروهای سیاسی و البته بخش‌هایی از مردم که شاید اگر موجی انتخاباتی برای او ایجاد شود، سبد رأی او بسیار گسترده‌تر هم شود.

شورای نگهبان چه ایرادی به سید حسن خمینی برای کاندیداتوری انتخابات 1400 خواهد گرفت؟
کد خبر: 427517
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۱۰:۰۹

اعتمادآنلاین| یکی از رسانه ها با مطرح کردن نام سیدحسن خمینی به عنوان یکی از کاندیداهای قابل طرح در انتخابات1400نوشت:سید حسن خمینی از یک ‌سو اصلاح‌طلب است و از سوی دیگر مورد حمایت نیروهای سیاسی و البته بخش‌هایی از مردم که شاید اگر موجی انتخاباتی برای او ایجاد شود، سبد رأی او بسیار گسترده‌تر هم شود.


البته مشکلی مهم هم بر سر راه ریاست‌جمهوری سیدحسن خمینی دیده می‌شود؛ او هیچ‌گاه سابقه کار اجرائی کلان نداشته است و شاید شورای نگهبان که در سال 94 مرجعیت او را احراز نکرد، به‌مراتب اولی رجل‌سیاسی‌بودن او را احراز نکند.

از سوی دیگر، مواضع سیاسی او ممکن است دستمایه ردصلاحیت‌شدنش شود. علاوه بر همه اینها، هنوز معلوم نیست سیدحسن خمینی با توجه به تجربه انتخابات مجلس خبرگان ترجیح می‌دهد به بحث‌های فقهایی خود بپردازد یا بازهم شانس خود را در عرصه سیاست امتحان کند؟

منبع: شرق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها