کد خبر: 427534
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۵۱:۳۹
| |

خیز لواندوفسکی برای شکستن رکورد رونالدو

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا، لواندوفسکی دومین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می آید که توانسته در یک فصل 15 گل و یا بیشتر به ثمر رساند.

خیز لواندوفسکی برای شکستن رکورد رونالدو
کد خبر: 427534
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۰۹:۵۱:۳۹

اعتمادآنلاین| روبرت لواندوفسکی در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر لیون موفق شد که گل سوم تیمش را به ثمر رساند. لواندوفسکی با گلی که در این دیدار به ثمر رساند مجموع گل های خود در فصل جاری لیگ قهرمانان را به عدد 15 رساند.

طبق اعلام شبکه آماری اوبتا لواندوفسکی دومین بازیکن در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا به شمار می آید که توانسته در یک فصل 15 گل و یا بیشتر به ثمر رساند.

رونالدو رکورد دار لیگ قهرمانان اروپا در این زمینه است. او به ترتیب در سالهای 2014، 2016 و 2018 موفق شد که 17، 16 و 15 گل در یک فصل به ثمر رساند.فوت

اکنون لواندوفسکی برای رسیدن به رکورد 17 گل در یک فصل لیگ قهرمانان اروپا که توسط رونالدو به ثبت رسید تنها دو گل فاصله دارد و اگر بتواند در دیدار نهایی برابر پاری سن ژرمن دبل کند به این رکورد کریستیانو رونالدو هم خواهد رسید.

مهاجم لهستانی بایرن مونیخ در فصل جاری موفق شده است که در همه رقابت ها 55 گل برای تیمش به ثمر رساند که این یک رکورد در بین همه لیگ های معتبر اروپایی است.

از بدشانسی این بازیکن مراسم توپ طلا در سال 2020 لغو شد در غیر این صورت او در صورت قهرمان شدن بایرن بیشترین شانس را برای کسب این جایزه داشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها