کد خبر: 427552
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۱:۵۲
| |

ناراحتی سید جواد هاشمی از صدا و سیما

سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان سینما گفت: تلویزیون در حال حاضر «پیشونی سفید 3» را با 130 میلیون تومان خریداری کرده است که این مبلغ حتی دستمزد یک بازیگر این فیلم نیست.

ناراحتی سید جواد هاشمی از صدا و سیما
کد خبر: 427552
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۱:۵۲

اعتمادآنلاین| سیدجواد هاشمی با ابراز نارضایتی از تجربه اکران آنلاین فیلم‌هایش، به دلیل خسارت ناشی از دانلودهای غیرقانونی، از مبلغ پرداختی از سوی تلویزیون بابت خرید حق پخش «پیشونی سفید3» نیز انتقاد کرد.


سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینما درباره فعالیت‌های سینمایی خود گفت: هرچند می‌خواستم اکران «تورنادو» در سینماها ادامه داشته باشند، اما آن را به صورت آنلاین اکران کردم و متاسفانه نتیجه مثبتی از این کار نگرفتم، در واقع این کار برای من خروجی خوبی نداشت چرا که دانلود غیرقانونی برای این فیلم سینمایی بسیار زیاد بود و همین مساله به فروش فیلم در اکران آنلاین ضربه زد.

وی ادامه داد: در نهایت دانلود غیرقانونی «تورنادو» بیشتر از اکران آنلاین جواب داد، «پیشونی سفید 3» هم بیش از 200 هزار دانلود غیرقانونی داشت و این رقم، عدد بالایی است، من از پدر و مادرها این گلایه را دارم که به راحتی هم به بچه‌ها آموزش غلط می‌دهند و هم به آنها دانلود غیرقانونی را یک سرقت فرهنگی به حساب می‌آید، یاد می‌دهند. علاوه‌ بر آن پدر و مادرها می‌گویند فیلم‌های مورد علاقه را در سینما ببینیم اما تا نوبت بچه‌ها می‌شود، تصمیم می‌گیرند که از دانلود غیرقانونی استفاده کنند.

هاشمی گفت: در چنین شرایطی که از هیچ کجا حمایتی دریافت نمی‌کنیم حیات سینمای کودک چگونه می‌تواند ادامه پیدا کرده و نفس بکشد، متاسفانه هیچکس توجهی به این شرایط نمی‌کند. به عنوان یک کارگردان و تهیه‌کننده سینمای کودک از شرایط فعلی خسته شده‌ام چرا که بدهکاری‌های من برای ساخت فیلم‌ها زیاد شده است و تنها چیزی که از تولید فیلم کودک به من می‌رسد رضایت و لذت مخاطب از دیدن این فیلم‌ها است که البته برای من بسیار مهم است.

وی با اشاره به خرید «پیشونی سفید 3» توسط تلویزیون توضیح داد: تلویزیون در حال حاضر «پیشونی سفید 3» را با 130 میلیون تومان خریداری کرده است که این مبلغ حتی دستمزد یک بازیگر این فیلم نیست، اگر می‌خواستم با وضعیت اقتصادی فعلی «پیشونی سفید 3» را بسازم باید 5 میلیارد تومان هزینه می‌کردم آن وقت تلویزیون برای خرید حق پخش این فیلم فقط 130 میلیون تومان پرداخت کرده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها