هشدار به امارات برای عواقب شوم عادی سازی روابطش با اسرائیل

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت:اقدام امارات در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نقض ثبات منطقه است و امارات باید منتظر عواقب شوم این اقدامش باشد.

هشدار به امارات برای عواقب شوم عادی سازی روابطش با اسرائیل
کد خبر: 427594
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۳:۰۳:۵۳

اعتمادآنلاین| سید کمال الدین سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره توافق اخیر امارات متحده عربی با رژیم صهیونیستی گفت: این توافق با واکنش گسترده ای از سوی مسلمانان مواجه شده و یک توافق خائنانه است.

وی افزود: توافق امارات و رژیم صهیونیستی با اشاره آمریکا انجام شده و برای آنها مصرف انتخاباتی دارد و خیانت به آرمان مردم فلسطین است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین گفت: این اقدام خلاف ثبات منطقه است، زیرا اسرائیل به هر جایی وارد می‌شود قطعاً نیت شومی در سر دارد و برای بی ثباتی آنجا نقشه می‌کشد.

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران با اشاره به اینکه اقدام امارات خیانت به جهان اسلام است، اظهار داشت: رهبران امارات با رژیمی توافق کردند که شالوده آن خیانت، جنایت و کودک کشی نهاده شده و تا امروز خیری از آنها به جهان نرسیده است و از ابتدا دائماً در محورت شرارت حرکت کرده اند.

سخنگوی جبهه پیروان اظهار داشت: این اقدام باعث می‌شود که یک انگیزه جدید در محور مقاومت به وجود بیاید برای اینکه با مردم فلسطین همراه‌تر بشوند و آزادی فلسطین را جدی تر دنبال کنند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: کشورهایی مثل امارات کشورهای اصطلاحاً تاینی (Tiny) هستند که هم به لحاظ بافت جمعیتی شکننده هستند و هم ساختارحکومت آنها تار عنکبوتی است و به چیزی بند نیست. مثل کویت که با حمله صدام نابود ششد و بعد با کمک دیگر کشورها بازسازی شد.

سجادی در پایان گفت: به نظر من این توافق در نهایت آثار شومی برای اماراتی‌ها به همراه خواهد داشت و از آن خیری نخواهند دید.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها