کد خبر: 427655
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۸:۴۱
| |

عزاداری متفاوت «عاشورا و امروز ما»، امسال در کانون توحید

مجموعه برنامه «عاشورا و امروز ما» امسال نیز با سخنرانی استادان مبرز حوزه و دانشگاه، از دوشنبه سوم تا چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار می‌شود.

عزاداری متفاوت «عاشورا و امروز ما»، امسال در کانون توحید
کد خبر: 427655
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۰ ۱۷:۲۸:۴۱

اعتمادآنلاین| مجموعه برنامه «عاشورا و امروز ما» امسال نیز با سخنرانی استادان مبرز حوزه و دانشگاه، از دوشنبه سوم تا چهارشنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار می‌شود.


این برنامه در چهارمین سال اجرا، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری فیزیکی و ظرفیت محدود، از چهارم تا سیزدهم محرم، هر شب از ساعت 21 تا 22:30 در کانون توحید (واقع در میدان توحید، خیابان پرچم) برپاست و در آن آقایان خسرو باقری، حمیدرضا شریعتمداری، مرتضی جوادی آملی، داوود فیرحی، غلامرضا ظریفیان، محمد سروش محلاتی، علی مطهری، ناصر نقویان، محمدرضا زائری و علی سرلک به ایراد سخن خواهند پرداخت.


این نشست‌ها به صورت زنده در اینستاگرام انجمن اندیشه و قلم(@andisheqalam)، اینستاگرام کانون توحید (@kanontohid) و صفحه آپارات بنیاد اندیشه و احسان توحید(bonyadetohid/live) پخش می‌شود و پاسخ به پرسش‌های حضار و مرثیه‌سرایی نیز در برنامه گنجانده شده است.


کانون توحید، انجمن اندیشه و قلم و بنیاد اندیشه و احسان توحید از عزادارانی که تمایل به حضور دارند، خواسته‌اند ضمن رعایت دستورات بهداشتی و استفاده از ماسک، امسال از همراه آوردن کودکان خودداری کرده و قبل از عزیمت از طریق سامانه tiwall.com/p/moharram99 از وجود ظرفیت در سالن اطمینان حاصل کنند.

برنامه عزاداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها