کد خبر: 427686
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۰۷:۳۰:۰۰
| |

معاون استاندار تهران خبر داد:

اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مطلوب عزاداری‌ها طبق پروتکل‌ها

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه تصمیمات لازم جهت برگزاری مطلوب مراسم طبق پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است، گفت: ضرورت دارد تمام فرمانداران پروتکل‌های بهداشتی ایام محرم را به درستی رعایت و بر اجرای آن نظارت داشته باشند.

اتخاذ تصمیمات لازم برای برگزاری مطلوب عزاداری‌ها طبق پروتکل‌ها
کد خبر: 427686
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۰۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا گودرزی، درباره نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی برای ایام محرم گفت: در راستای برگزاری مطلوب مراسم محرم بر مبنای دستورالعمل های وزارت کشور و ستاد ملی کرونا، تصمیمات لازم اتخاذ شده است و بی تردید رعایت پروتکل های ابلاغی ضروری است.

وی افزود: فرمانداران باید نسبت به هماهنگی با ائمه جمعه، مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ها اقدام کنند تا با هم افزایی و وحدت رویه، اقدامات مطلوبی در سطح استان تهران انجام شود؛ چراکه استان تهران علاوه بر شرایط خاص جمعیتی و جغرافیایی، الگویی برای سایر استان ها نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: اقدامات باید حتما در چارچوب پروتکل ها اجرایی شود و با متخلفان نیز بدون اغماض برخورد شود؛ چراکه سلامت مردم خط قرمز نظام است و باید با رعایت نکات مربوط به مدافعان سلامت کمک کنیم. قطعا در راستای تحقق دستورالعمل ستاد ملی کرونا جلسات هماهنگی و نظارت به صورت مداوم برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها