کد خبر: 427727
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۴:۲۲
| |

ابوالفضل عموئی، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس شورای اسلامی:

گزارش‌های دستگاه دیپلماسی درباره برجام به صحن علنی مجلس می‌رود

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی گزارشات برجامی را به مجلس ارائه می‌کند، گفت:

گزارش‌های دستگاه دیپلماسی درباره برجام به صحن علنی مجلس می‌رود
کد خبر: 427727
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۱:۰۴:۲۲

اعتمادآنلاین| ابوالفضل عموئی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزارش‌های 3 ماهه از روند اجرای برجام از سوی وزارت امور خارجه به صورت مستمر به کمیسیون ارائه می‌شود، بیان کرد: باید در کمیسیون این گزارشات را بررسی و در زمان مقتضی گزارش 6 ماهه روند اجرای برجام را برای قرائت در صحن علنی مجلس تدوین و به هیئت‌رئیسه قوه مقننه ارائه کنیم.


وی با بیان اینکه از مجلس گذشته نیز گزارشاتی باقی مانده که در صحن علنی مجلس قرائت نشده است، ادامه داد: این گزارشات باقی مانده را نیز با گزارشات جدید تلفیق خواهیم کرد و گزارش جامعی به صحن علنی پارلمان ارائه خواهیم کرد.

نماینده تهران در مجلس با تاکید براینکه امیدواریم هرچه سریعتر این گزارش‌ها را تدوین کنیم و در صحن پارلمان قرائت شود، اضافه کرد: طبق قانون باید مجلس هر 6 ماه یکبار گزارشی از روند اجرای برجام تدوین کند و در صحن علنی پارلمان قرائت شود که در روزهای آینده این گزارشات قطعا قرائت خواهند شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و ساست خارجی مجلس در شرایط فعلی ضرورت دارد تا گزارشات برجامی از سوی مجلس تدوین شود، اضافه کرد:باید در کمیسیون درباره تدوین گزارش‌‌ها بحث و تبادل نظر شود تا به نتیجه‌ای دست پیدا کنیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها