کد خبر: 427777
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۴:۳۹:۵۴
| |

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای میرسلیم درباره رشوه 65 میلیاردی را رد کرد؟

مصطفی میرسلیم روز گذشته در واکنش به اظهارات سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که این هیات از او برای شرکت در جلسه دعوت کتبی نکرده است.

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای میرسلیم درباره رشوه 65 میلیاردی را رد کرد؟
کد خبر: 427777
|
۱۳۹۹/۰۵/۳۱ ۱۴:۳۹:۵۴

اعتمادآنلاین| موسی غضنفرآبادی، سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: در جلسه روز چهارشنبه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای آقای میرسیلم بررسی شد و ایشان نیز در جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: آقای میرسلیم در جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان گفتند که اسناد را به قوه قضاییه ارائه کردم اما چیزی به ما هیئت نظارت ارائه نکردند.

غضنفرآبادی گفت: آقای میرسلیم اظهاراتی را بیان کردند اما تشخیص هیئت این بود که این اظهارات نمی تواند دلایل موثری برای وقوع جرم باشد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس در پایان با اشاره به شکایت وکیل محسن حجاریان از علی خضریان نماینده تهران در مجلس گفت: این موضوع هنوز در دستور کار هیئت نیست و هیئت به آن رسیدگی نکرده است.

گفتنی است روز گذشته و به دنبال انتشار گفت و گوی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با خبرگزاری خانه ملت، مصطفی میرسلیم گفت که این هیات از او برای شرکت در جلسه دعوت کتبی نکرده است و اساساً قرار نبود سندی به این هیات نشان داده شود.

منبع: مدارا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها