کد خبر: 428201
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۵:۰۱:۲۵
| |

جمعی از نمایندگان در میان کارگران هفت‌تپه:

اعتصاب را بشکنید ادامه کار را به ما بسپارید

 احمد نادری در حساب توئیتری خود نوشت : درجمع کارگران هفت تپه حضور یافتیم تا در مورد اقدامات انجام شده درسه هفته اخیر همفکری کنیم.

اعتصاب را بشکنید ادامه کار را به ما بسپارید
کد خبر: 428201
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۱۵:۰۱:۲۵

اعتمادآنلاین| رییس فراکسیون «مقابله با آسیب‌های اجتماعی» مجلس شورای اسلامی در این پیام تصریح کرده است: بحث حقوق‌های معوقه تقریبا حل شده، تمدید دفترچه بیمه تاآخر سال انجام شده و الان بحث برسر خلع ید از مالک فاقد اهلیت است. از کارگران خواستیم اعتصاب را شکسته و ادامه کار را به مجلس بسپارند.

توییت نماینده مجلس

علی‌حسین حسین‌زاده پیشتربا اشاره به پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت‌تپه در پی پیگیری دستگاه قضا تاکید کرد: واقع امر این است که اگر کمک دستگاه قضا نبود، حقوق معوق کارگران شریف شرکت هفت تپه پرداخت نمی‌شد.

وی ادامه داد: برای حل کامل معضل شرکت نیشکر هفت‌تپه هماهنگی و همکاری قوای مجریه و مقننه لازم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به مشکلاتی که در عملکرد و نحوه پرداخت حقوق و سایر موضوعات در این شرکت وجود دارد، حتما باید قوه قضاییه در این پرونده، حضور انقلابی و پیگیر خود را ادامه دهد.

حسین‌زاده گفت: پرداخت دو ماه حقوق معوقه کارکنان شرکت نیشکر هفت تپه با پیگیری‌های دستگاه قضا موجبات امیدواری و نشاط کارکنان این مجموعه را سبب شده است.

وی افزود: درباره روند ادامه به کار این شرکت برخی معتقدند مدیریت این شرکت باید به دولت برگردد و عده‌ای معتقدند با بخش خصوصی سرپا نگه داشت لذا باید یک سیاست واحدی برای نحوه اداره این شرکت بزرگ در آینده نظر گرفته شود و حتما باید کمک دستگاه مقتدر قضایی باشد تا امور سامان یابد.


غلامرضا شریعتی نیز با اشاره به پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت‌تپه در پی پیگیری دستگاه قضا تاکید کرد: از رییس محترم قوه قضاییه ، دادستان کل، وزیر کشور و سایر مسئولان که در این زمینه دست به دست هم دادند تا مشکلات کارگران هفت تپه حل شود، تشکر می کنم.

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه با حمایت قوه قضاییه انجام شد، که از این اقدام بجا تشکر می‌کنیم.

استاندار خوزستان اظهار داشت: پرداخت حقوق معوقه ماه‌های اردیبهشت و خرداد پرسنل شرکت هفت تپه، وضعیت پرداختی‌های این کارخانه را به‌روز می‌کند و در آرامش بخشی به کارگران و منطقه موثر خواهد بود.

شریعتی اضافه کرد: امیدواریم کارگران در این فصل که زمان اورهال کارخانه در حوزه صنعت، فصل کشت جدید برای سال‌های آتی و فصل آبیاری مزارع است، با همکاری در تولید آینده و نگهداری کشت کنونی و به روز رسانی کارخانه برای کشت محصول، کمک کنند تا شرکت در اقتصاد ملی نقش خود را ایفا کرده و ادامه فعالیت خود را تضمین کند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها