کد خبر: 428252
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۲۲:۲۰:۰۰
| |

محمد خاتمی به حق‌شناس پیامک فرستاد تا کاندیدای ریاست شورای شهر نشود؟

مدیرعامل بنیاد باران به اظهارات حق‌شناس درباره پیامک یکی از بزگان اصلاحات برای انصراف وی از ریاست شورای شهر تهران واکنش نشان داد.

محمد خاتمی به حق‌شناس پیامک فرستاد تا کاندیدای ریاست شورای شهر نشود؟
کد خبر: 428252
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۲ ۲۲:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد جواد حق شناس امروز در حاشیه برگزاری جلسه علنی شورای شهر تهران گفت که تا الان کاندیدای ریاست شورای شهر تهران بوده اما لحظاتی پیش پیامکی از سوی یکی از بزرگان اصلاح طلب برایش ارسال شده تا از کاندیداتوری در ریاست شورای شهر تهران انصراف دهد و بر همین اساس انصراف خود را اعلام کرد.

در همین راستا شایعاتی درباره توصیه سید محمد خاتمی به حق‌شناس مطرح شد.

جواد امام در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به ایین اظهارات عنوان کرد: فکر می‌کنم در این مورد بیشتر خود ایشان باید پاسخ این سوال را بدهند که بزرگی که مدنظر ایشان بوده و پیامک داده چه شخصی بوده است.

وی افزود: با این حال اگر مجموعه دفتر آقای خاتمی مدنظر باشد، ایشان نفیا و اثباتا بارها اعلام کرده‌اند که در ساز و کار شورا و انتخابات‌های از این قبیل وارد نشده و نخواهند شد قطعا مدنظر اقای حق شناس هم آقای خاتمی نبوده چون چندین بار رئیس دولت اصلاحات در حضور همه اعلام کرده که وارد این مباحث نمی‌شود و این حق اعضای شوراست و اختیار دارند و باید در این باره تصمیم بگیرند.

مدیرعامل بنیاد باران عنوان کرد: بهتر است آقای حق‌شناس خودش جزئیاات این مساله را بگوید تا گمانه‌زنی در این خصوص صورت نگیرد و به کسی هم نسبت اشتباه داده نشود، اگر پیامکی به ایشان داده شده قطعا مشخص است که این پیامک متعلق به چه کسی است.محمد جواد حق شناس در حاشیه برگزاری جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده تا الان کاندیدای ریاست شورای شهر تهران بودم چرا که معتقد هستم مدیریت شهری و شورای شهر تهران نیاز به خون جدیدی برای ادامه کار دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها