کد خبر: 428307
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۰۸:۵۷:۰۶
| |

مستمری مددجویان بهزیستی از ماه گذشته افزایش یافت

رئیس سازمان بهزیستی جزئیات افزایش مستمری مددجویان و مستمری بگیران این سازمان از مرداد ماه را اعلام کرد.

مستمری مددجویان بهزیستی از ماه گذشته افزایش یافت
کد خبر: 428307
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۰۸:۵۷:۰۶

اعتمادآنلاین| وحید قبادی دانا در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندسازی یارانه ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه ها در ماه مرداد با افزایش 15 درصدی نسبت به قبل بر روی کارت بانکی مددجویان شارژ شد.

وی افزود: بر این اساس خانوار یک نفره مبلغ دریافتی شان از محل هدفمندی یارانه ها به عنوان مستمری از 108 به 125 هزار تومان، خانوار دونفره از 215 به 248 هزار تومان، خانوار سه نفره از 289 به 332 هزار تومان، خانوار چهار نفره از 384 به 442 هزار تومان و خانوار پنج نفره از 416 به 479 هزار تومان افزایش یافت و این مبلغ برای ماه مرداد بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه همچنین از محل اعتبارات سازمان بهزیستی هم مبالغی، ماهانه به مددجویان اختصاص می یابد گفت: بنابراین با احتساب مبالغی که از محل اعتبارات بهزیستی و از محل هدفمندی یارانه ها پرداخت می شود، حداقل عدد مستمری که خانوارهای تحت پوشش دریافت می کنند برای خانوار یک نفره 188 هزار و 500 تومان و برای خانوار پنج نفره 599 هزار تومان خواهد بود.

قبادی دانا افزود: امیدواریم با تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه بتوانیم مابه التفاوت افزایش مستمری را برای ماه های فروردین تا تیرماه در آینده نزدیک بپردازیم.

به گفته وی، این مبلغ از این پس در ماه های آینده نیز اعمال خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها