کد خبر: 428467
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۲۱:۴۵:۰۰
| |

وزیر کشور: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم

وزیر کشور گفت: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم که برخی خلاءها در غرب و شرق کشور است که باید جبران کنیم.

وزیر کشور: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم
کد خبر: 428467
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۳ ۲۱:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به مناسبت هفته دولت، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار کرد: ما در وزارت کشور با ابعاد وسیع کاری مواجه هستیم، یعنی مردم از لحظه تولد تا لحظه فوت با وزارت کشور سروکار دارند. مسئولیت امنیت داخلی کشور به طور مستقیم با وزارت کشور است. در بحث سیاست داخلی نیز، بخصوص انتخابات، که معنای وسیعی دارد، وزارت کشور مسئول است. هر تحول سیاسی داخلی برعهده این وزارتخانه است. یک بحث هم هماهنگی بین دستگاههاست که نقش هماهنگ کننده ها را استانداران و فرمانداران برعهده دارند.

رحمانی فضلی افزود: در حوزه امنیت، براساس نظرسنجی ها از مردم بالاترین رقم رضایتمندی را داریم. در حوزه سیاسی نیز اگر انتخابات را شاخص بگیریم در 7 انتخاباتی که برگزار کردیم، ما سالم ترین و قانونی ترین انتخابات ها را برگزار کردیم.

وی افزود: در بحث امنیت در داخل هنوز خلاءهایی داریم که برخی خلاءها در غرب و شرق کشور است که باید جبران کنیم. ورود افراد شرور و ترویست ها در مرزهای شرقی کم شده است اما هنوز برخی حفره هایی است چراکه همسایگان شرقی ما در تامین امنیت خودشان هم عاجز هستند.

وزیر کشور گفت: ما امروز 3 میلیون افغانستانی در کشور داریم که حدود 800 هزار نفر از آنها غیرقانونی هستند که از نظر ما حفره امنیتی محسوب می‌شود. ما سالی 700 هزار نفر را عودت دادیم ولی بازهم برگشتند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها