کد خبر: 428583
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۲:۱۸:۵۳
| |

ورزشگاه آزادی هم از پرسپولیس و استقلال طلبکار شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: بیش از هفت میلیارد تومان بدهی سرخابی‌ها در سال گذشته بود و امسال خیلی مشکل نداشتند و فقط طلب خود را برداشتیم. ما با تمام مجموعه ورزشی به خاطر کرونا مساعدت کردیم حتی درصد‌هایی بخشیدیم و سه ماه اجاره پرداخت نکردند.

ورزشگاه آزادی هم از پرسپولیس و استقلال طلبکار شد
کد خبر: 428583
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۲:۱۸:۵۳

اعتمادآنلاین| حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی درباره اجاره بهای ورزشگاه آزادی برای تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس و همچنین بدهی این باشگاه به شرکت توسعه گفت: فکر می‌کنم مجموع بدهی دو باشگاه هفت میلیارد است. برای امسال هم هر بازی باید 150 میلیون تومان می‌دادند. پس از شیوع ویروس کرونا نیز نگاه حمایتی نسبت به دو باشگاه کرده‌ایم. بر همین اساس گفتیم که برای سه ماه که تا شش ماه افزایش می‌یابد، معاف از پرداخت اجاره شده‌اند. برای بدهی‌های قبلی به دنبال راه‌حل هستیم تا مشکل برطرف شود. در واقع اجاره بهای نیم فصل دوم را از پرسپولیس و استقلال نمی‌گیریم.


وی درباره بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی و سهم پرسپولیس و استقلال در این بلیت فروشی گفت: ما فقط برای یک نیم فصل این مسئولیت را بر عهده گرفتیم تا مشکلات حل شود. پس از آن نیز به باشگاه‌ها واگذار کردیم و آن‌ها به بخش خصوصی دادند. فصل آینده نیز بلیت فروشی برعهده هر دو باشگاه خواهد بود.


کریمی در خصوص بدهی سرخابی‌ها گفت: بیش از هفت میلیارد تومان بدهی سرخابی‌ها در سال گذشته بود و امسال خیلی مشکل نداشتند و فقط طلب خود را برداشتیم. ما با تمام مجموعه ورزشی به خاطر کرونا مساعدت کردیم حتی درصد‌هایی بخشیدیم و سه ماه اجاره پرداخت نکردند. نیمی از فصل هم اجاره دریافت نمی‌کنیم. رقم را کم نمی‌کنیم و فقط به خاطر کرونا مقطعی اعلام کردیم که این سه ماه اجاره ندهند و برای آینده تا 6 ماه را می‌بخشیم. همچنین 48 میلیارد تومان در دوران کرونا از مجموعه ورزشی انقلاب خسارت دیدیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها