کد خبر: 428618
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۶:۲۰
| |

کیوان امام‌وردی دستگیر شد

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایتهای متعددی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد فردی به نام "ک" با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود، اقدام به آزار و اذیت آنها کرده است.

کیوان امام‌وردی دستگیر شد
کد خبر: 428618
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۴ ۱۴:۱۶:۲۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین رحیمی از بازداشت فردی خبر داد که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود و اظهار کرد: این متهم توسط پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ دستگیر شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایتهای متعددی روبه‌رو شدند که نشان می‌داد فردی به نام "ک" با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود، اقدام به آزار و اذیت آنها کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم شکایتها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان کرد: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها