مایم پنس:

بایدن آمریکا را به سمت سوسیالیسم می برد

مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به اهمیت پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر نسبت به پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات هشدار داد و گفت: بایدن موجب خواهد شد تا آمریکا به مسیر سوسیالیسم و افول پیش برود.

بایدن آمریکا را به سمت سوسیالیسم می برد
کد خبر: 428912
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۰۹:۱۸:۲۷

اعتمادآنلاین| مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن اشاره به اهمیت پیروزی مجدد دونالد ترامپ در انتخابات نوامبر نسبت به پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات هشدار داد و گفت: بایدن موجب خواهد شد تا آمریکا به مسیر سوسیالیسم و افول پیش برود.

بر اساس این گزارش، در پی گسترش اعتراضات نسبت به تیراندازی پلیس آمریکا به سوی یاکوب بلیک شهروند سیاهپوست در ویسکانسین، مایک پنس و سایر جمهوریخواهان در نشست مجمع ملی این حزب سعی کرده‌اند تا انتخابات 3 نوامبر را یک انتخاب بین نظم و قانون و بی قانونی ارزیابی و توصیف کنند.

پنس افزود: واقعیت سخت و تلخ این است که شما در آمریکای جو بایدن، ایمن نخواهید بود.

چند روز قبل یک مامور پلیس در شهر کنوشا به سوی یک مرد سیاهپوست غیرمسلح چندین گلوله شلیک کرد و او روانه بیمارستان شد. در پی این حادثه اعتراضات در این شهر آغاز شده و تونی اورس فرماندار ویسکانسین مجبور شده است تا نیروهای گارد ملی را برای مقابله با اعتراضات مستقر کند.

پلیس هیچ توضیح بیشتری درباره علت تیراندازی به سوی این سیاهپوست اعلام نکرده است. اداره پلیس ویسکانسین تنها اعلام کرده است که درباره این تیراندازی تحقیق خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی نشان می دهد که این مرد سیاهپوست در حال رفتن به سوی یک خودرو بوده که 2 مامور پلیس به دنبال وی رفته و یکی از آنها چندین گلوله به سوی او شلیک کرده است.

مایک پنس در این باره گفت: اجازه بدهید شفاف بگویم، خشونت باید متوقف شود، چه در مینیاپولیس، پورتلند یا کنوشا. قهرمانان زیادی برای دفاع از آزادی مان کشته شده‌اند. ما در همه خیابان های آمریکا، نظم و قانون را حفظ خواهیم کرد.

بایدن روز چهارشنبه گفته است که با خانواده بلیک صحبت کرده و خواستار پایان خشونت ها شده است. در حالی که ترامپ هنوز علنا درباره تیراندازی پلیس صحبت نکرده است ولی بایدن خواستار عدالت شده و از حق اعتراض شهروندان حمایت کرده است.

ترامپ پیش از این گفته است که برای برقراری نظم در شهر کنوشا، نیروهای فدرال را به این شهر اعزام می کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها