«خوب، بد، جلف2» رکورد شکنی کرد

استقبال تماشاگران از فیلم «خوب، بد، جلف2» با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی به قدری بود که تمام رکوردهای فروش در اکران آنلاین را جابه‌جا کرد.

«خوب، بد، جلف2» رکورد شکنی کرد
کد خبر: 428918
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۰۹:۳۸:۲۷

اعتمادآنلاین| برای طرفداران فیلم های کمدی، «خوب، بد، جلف2»، ساخته پیمان قاسم‌خانی با بازی پژمان جمشیدی و سام درخشانی در پردیس نماوا اکران شد. استقبال تماشاگران از این فیلم به قدری بود که تمام رکوردهای فروش در اکران آنلاین را جابه‌جا کرد.

برای مخاطبانی که دغدغه‌های اجتماعی دارند، فیلم «هفت‌ونیم»، ساخته نوید محمودی از 14مرداد در پردیس نماوا اکران شد. این فیلم با اینکه یک موضوع اجتماعی داشت توانست مورد توجه مخاطبان نماوا قرار گیرد.

برای تماشاگرانی که به دنبال کارگردان اولی‌ها هستند، «لتیان» ساخته علی تیموری با بازی پریناز ایزدیار و امیر جدیدی، 23مرداد اکران شد؛ فیلمی که چالش‌های موجود در روابط انسانی را به تصویر می‌کشد.

و البته برای اولین بار در ایران، یک مستند داستانی به صورت آنلاین در پردیس نماوا اکران شد؛ مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» به نویسندگی و کارگردانی سام کلانتری، قصه دختران تیم ملی «اسکیت هاکی» و مشکلاتی را که در راه مسابقات آسیایی با آن دست‌وپنجه نرم کرده‌اند، روایت می‌کند. این فیلم هم توانست در پردیس نماوا فروش خوبی به دست آورد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها