افزایش سفرهای بین استانی در 24 ساعت گذشته

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌و نقل جاده‌ای کشور ضمن اعلام افزایش بیش از 10 درصدی تردد در شبانه روز گذشته از ترافیک سنگین در محورهای شمالی کشور خبر داد.

افزایش سفرهای بین استانی در 24 ساعت گذشته
کد خبر: 428929
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۰:۰۷:۱۰

اعتمادآنلاین| براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع،‌ مابقی جاده‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2هزار و 216 ترددشمار فعال در جاده‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل 10.5درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 14.7 درصد، اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعت 3 تا 4 انجتم شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های عوارضی و شهرستانک،ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا تونل وانا و محدوده سه راهی چلاو خبر می دهد.

ترافیک نیمه سنگینی در آزادراه قزوین-رشت مسیر جنوب به شمال محدوده رودبار گزارش شده است و اکنون تردد در محور فیروزکوه روان است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران- کرج- قزوین حدفاصل پل کلاک تا بهشت سکینه خبر می دهد.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش باران در برخی از محورهای استان کرمان دارد.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها