استاندار کرمان:

سریال «راز ناتمام» باعث ارتقا هنر ایران می‌شود

استاندار کرمان گفت: با ساخت سریال "راز ناتمام" به ارتقاء هنر کمک می کنیم زیرا یک تجربه جدید است و صنعت هنر و نمایش توسعه داده می شود و کرمان در زمینه سابقه دارد و نخستین سینمای کشور در کرمان بوده است.

سریال «راز ناتمام» باعث ارتقا هنر ایران می‌شود
کد خبر: 428948
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۱:۱۱:۵۶

اعتمادآنلاین| دکتر"محمدجواد فدائی" امروز ششم شهریورماه در مراسم آغاز پیش تولید سریال "راز ناتمام" ویژه شهید محمدجواد باهنر در کرمان اظهار کرد: این سریال چند ویژگی ارزشمند و مهم دارد که به دلیل این ویژگی ها باید حمایت و کمک کنیم تا به نتیجه برسد و نخستین ویژگی معرفی یک الگوی رفتاری است.

وی افزود: شیوه زندگی و منش شهید باهنر می تواند الگو و سرمشق برای نسل جوان و همه ما باشد و اصولا در علم تربیت و به ویژه در تعالیم قرآنی به اینکه انسان ها الگو و سرمشقی برای زندگی خود داشته باشند، توصیه شده است.

فدائی تصریح کرد: اگر دستوری به انسان ها داده می شود، باید برای انجام کار نمونه ای نداشته باشد، نمی تواند به خوبی انجام دهد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تکریم و بزرگداشت شهید خیلی خوب است، تصرح کرد: حفظ تاریخ ویژگی دوم ساخت این سریال است و استان کرمان یک استان فرهنگی است و این تاریخ باید حفظ شود.

وی اظهار کرد: با ساخت سریال "راز ناتمام" به ارتقاء هنر کمک می کنیم زیرا یک تجربه جدید است و صنعت هنر و نمایش توسعه داده می شود و کرمان در زمینه سابقه دارد و نخستین سینمای کشور در کرمان بوده است.

فدائی تصریح کرد: دنبال این هستیم با کمک سرمایه گذاران متخصص و علاقمندان این حوزه، شهرک سینمایی در کرمان ایجاد کنیم و در این زمینه دو نقطه بررسی شده و مناسب است و احداث این شهرک می تواند به تهیه فیلم و سریال ها در استان سرعت بدهد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها