کد خبر: 428978
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۳:۴۳:۰۸
| |

قول جانشین فرمانده ناجا برای برخورد جدی با اراذل و اوباش

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کسی آسایش مردم را برهم زده و مخل نظم و امنیت کشور باشد، تأکیدکرد: یکی از برنامه های نیروی انتظامی شناسایی و برخورد جدی با اراذل و اوباش است.

قول جانشین فرمانده ناجا برای برخورد جدی با اراذل و اوباش
کد خبر: 428978
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۶ ۱۳:۴۳:۰۸

اعتمادآنلاین| سردار قاسم رضایی در جمع مسئولان عالی رتبه نیروی انتظامی و فرمانده و روسای پلیس های تخصصی استان هرمزگان با اشاره به گفته سردار سلیمانی که ما ملت امام حسین هستیم و می توانیم با خلوص نیت و اتحاد دنیا را تکان دهیم، اظهار کرد: نیروی انتظامی دارای تجربه و روحیه انقلابی است و ما در راستای مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با جدیت تمام گام بر می داریم و همچنین درخواست و توقع آحادجامعه از پلیس در حوزه تامین نظم و امنیت بسیار زیاد است، امنیت مردم و صیانت از آن برای ما بسیار مهم و خط قرمز ناجاست.

جانشین فرمانده ناجا اظهار کرد: دشمن به صورت جدی اعتقاد و اخلاق ما را هدف قرار داده و به خوبی واقف است کسی که به ناموس خود تعصب نداشته باشد به دین و وطنش نیز تعصب نخواهد داشت.

وی ادامه داد: می بایست فعالیت اراذل و اوباش به صورت مستمر و شبانه روزی در فضای حقیقی و مجازی رصد و با هرگونه اوباشی گری و قانون شکنی در حوزه نظم و امنیت برخورد شود.

جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه امروز تکلیف ما اطاعت محض از نایب امام زمان است، خاطر نشان کرد: پرهیز از تعریف و تمجید بیجا سم است و نباید انتظار تعریف و تمجید داشته باشیم چون این امر همه چیز را نمایشی کرده و ریا می شود.

سردار رضایی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم کسی آسایش مردم را برهم زده و مخل نظم و امنیت کشور باشد، تأکیدکرد: یکی از برنامه های جدی نیروی انتظامی شناسایی و برخورد جدی با اراذل و اوباش است و مطمئنا در مقابل این افراد قانون شکن با اقتدار ظاهر می شویم.

وی با اشاره به حضور پررنگ پلیس در مرزها و استقرار در گمرکات ، گفت : در این راستا پلیس اقتصادی و پلیس گمرک تشکیل و توفیقات خوبی در زمینه کشف قاچاق و پیشگیری از قاچاق کالاهای مورد نیاز و اساسی در کشور به دست آمده است.

سردار رضایی، قاچاق کالا را یکی دیگر از خط قرمزهای نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا خواسته مهم مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و سایر بخش های نظام است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مقابله با سرقت از دغدغه های جدی مردم و کشور است ، تصریح کرد: مردم به ما رجوع می‌کنند و اعتماد دارند و به گونه ای ما سخنگوی مردم هستیم که باید مشکلات آن‌ها را انعکاس دهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس وی با بیان اینکه باید مطالبه گر باشیم و از دستگاه های دیگر که با ما و خدمات ما در ارتباط هستند مطالبه کنیم، گفت: باید منازل و هر چیزی که ساخته می‌شود پیوست امنیتی- انتظامی در اخذ پروانه ساخت و ساز ها داشته باشد و از مجلس یازدهم این توقع را داریم که قانونی در این زمینه تصویب کند.

وی با اشاره به اهمیت مقوله سرقت بر ایجاد ناامنی، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی یار و همراه نیروی انتظامی است و در این زمینه با جدیت حضور دارد ، از مجلس یازدهم مطالبه داریم تا قوانینی تصویب کند که در بحث سرقت، کار به پلیس و مرجع قضائی نرسد و اگر به این مرحله رسید قوانین و مجازات سارقان بازدارنده باشد و این امر مصداق تحقق اقدام انقلابی از سوی مجلس انقلابی خواهد بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها