سید احمد خاتمی، عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

هیچ مرجع تقلیدی نیست که از فضای مجازی استفاده نکند / نگفتم فضای مجازی سگ هار است، نوار آن هم موجود است

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: بی‌دینی گاهی در فضای مجازی موج می‌زند، بنده پیش از این گفته بودم فضای مجازی که توسط آمریکا، انگلیس و سرویس‌های جاسوسی اداره می‌شود، سگ هار است.

هیچ مرجع تقلیدی نیست که از فضای مجازی استفاده نکند / نگفتم فضای مجازی سگ هار است، نوار آن هم موجود است
کد خبر: 429092
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۰:۳۰:۰۸

اعتمادآنلاین| سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری که شب گذشته به مناسبت سوگواری دهه اول محرم در مسجد جامع نظام مافی سخن می‌گفت با اشاره به ترویج و تبلیغ گفتمان حسینی در فضای مجازی، گفت: باید توجه داشت، مدیر ابزار چه کسی است؟ اگر مدیر ابزار خوبان شدند، فضای مجازی حسینیه ابا عبدالله الحسین می‌شود، اما اگر همین فضای مجازی توسط آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی اداره شود، قتلگاه می‌شود؛ قتلگاه دین و اخلاق و به نظام آسیب می‌رساند.

وی با بیان اینکه به یاد دارید فضای مجازی در سال 96 چه کار کرد، افزود: یک نااهل که به فضل خدا به چنگال عدالت گرفتار شد با فضای مجازی داشت کشور را به هم می‌ریخت.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: هیچ مرجع تقلیدی نیست که از فضای مجازی استفاده نکند، مقام معظم رهبری نیز فضای مجازی دارند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: متأسفانه بی دینی هم گاهی در فضای مجازی موج می‌زند، بنده پیش از این گفته بودم فضای مجازی که توسط آمریکا، انگلیس و سرویس‌های جاسوسی اداره می‌شود، سگ هار است، نوار آن هم موجود است.

وی اضافه کرد: اما در فضای مجازی نوشته شد سید احمد خاتمی گفت: «فضای مجازی سگ هار است». اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید؛ چرا حرف آدم را تحریف می‌کنید!

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان با بیان اینکه مگر می‌شود با کل فضای مجازی مخالف بود، اظهار داشت: در محضر شما خوبان می گویم، فضای مجازی که توسط آمریکا و سرویس‌های جاسوسی اداره شود از سگ هار هم بدتر است اما اگر فضای مجازی در دست خوبان قرار گیرد، ابزار ارزش‌ها و دین می‌شود.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در فضای مجازی شکل گرفته است، گفت: در این فضا نگاه می‌کنیم، مداحان معتقد به انقلاب اسلامی خوب فعالیت می‌کنند و حتی از برخی گذشتگان نیز یاد می‌شود.

وی افزود: مرحوم کافی حقیقتاً با انقلاب بود و او چه افرادی را به راه کشاند، روضه‌های دل نشین وی (کافی) بعد از چند دهه از ارتحال شهادت گونه او در فضای مجازی قرار گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: خدا را شاکریم که باطن نورانی سید الشهدا (ع) نگذاشت عزاداری ماه محرم کمرنگ شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها