کد خبر: 429114
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۲:۱۳:۴۶
| |

واریز مستمری برای 6 قلوهای کرجی/ خانواده‌های دارای فرزند دوقلو هم مستمری دریافت می‌کنند

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درباره نحوه حمایت‌ بهزیستی از خانواده‌های چند قلو توضیحاتی داد.

واریز مستمری برای 6 قلوهای کرجی/ خانواده‌های دارای فرزند دوقلو هم مستمری دریافت می‌کنند
کد خبر: 429114
|
۱۳۹۹/۰۶/۰۷ ۱۲:۱۳:۴۶

اعتمادآنلاین| حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشوردرباره حمایت‌های سازمان بهزیستی از خانواده‌های چند قلو، اظهار کرد: سازمان بهزیستی از خانواده‌هایی که فرزندان 3 قلو یا بیشتر دارند، حمایت می‌کند.

وی درباره حمایت سازمان بهزیستی از مادر کرجی که فرزندان 6 قلو زایمان کرد، گفت: علاوه بر سازمان بهزیستی، سازمان‌های دیگری از این خانواده حمایت کردند. بهزیستی استان البرز کمک‌های معیشتی را برای خانواده در نظر گرفت و در همان روز اول مبلغ 9 میلیون تومان به حساب این خانواده به واریز شد. دو تا از این قل‌ها فوت کردند، اما با توجه به این که 4 قل باقی مانده و یک فرزندم از قبل داشتند سازمان بهزیستی از آنها حمایت خواهد کرد.

فرید با اشاره به اینکه برای این خانواده نیز به صورت ماهانه علاوه بر کمک‌های موردی در نظر گرفته شده، مبلغ 600 هزار تومان به عنوان مستمری واریز می‌شود، بیان کرد: از سال گذشته خانواده‌های 3 قلو به بالا جز مستمری بگیران سازمان بهزیستی محسوب شدند و ماهانه مبلغ 600 هزار تومان به طور منظم دریافت می‌کنند‌.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اضافه کرد: همچنین خانواده‌هایی که دارای فرزند دوقلو هستند و در دهک یک تا 3 درآمدی قرار دارند نیز جزء مستمری بگیران به سازمان بهزیستی محسوب شدند و بر اساس بعد خانوار برای آن‌ها مستمری واریز می‌شود، اما برای دهک 4 تا 7 که دارای فرزند دوقلو هستند به صورت موردی مستمری واریز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز مستمری مددجویان 15 درصد افزایش پیدا کرد، به همین منظور مستمری خانواده‌های چند قلو نیز 15 درصد افزوده شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها